اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران خبر داد

ایجاد فرصتی مناسب برای حضور سهامداران عدالت مازندران در بازار معاملاتی فرابورس کشور

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران گفت: فرصتی ایجاد شده تا سهامداران عدالت مازندران برای حضور در بازار معاملاتی فرابورس کشور فعالیت کنند.

ایجاد فرصتی مناسب برای حضور سهامداران عدالت مازندران در بازار معاملاتی فرابورس کشور

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران، محمود شعبان‌زاده با اشاره به اینکه از جمعیت حدود 3 میلیون و 200 هزار نفری استان حدود 2 میلیون و 500 هزار نفر دارای برگه‌های سهام عدالت هستند، از فراهم شدن فرصت برای سهامداران عدالت مازندران جهت حضور در بازار معاملاتی فرابورس کشور خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای آزادسازی برگه‌های سهام عدالت شهروندان و افرادی که برگه‌های سهام عدالت از سال 85 تاکنون دریافت کردند با هدف کاهش تورم در جامعه در حال انجام است.

شعبان‌زاده با بیان اینکه متاسفانه به علت نبود صنایع بزرگ در مازندران، سهامداران استان باید از سهام شرکت‌های دولتی واگذار شده در بورس اوراق بهادار تهران بهره‌مند شوند، تصریح کرد: با توجه به وجود فارغ‌التحصیلان جدید و حضور آنان در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستان‌های مازندران در طرح‌های مهم اقتصادی و خدماتی، سود آنها به حساب سهامداران عادی نیز واریز شود.

وی ادامه داد: در این راستا شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران در ساخت مجتمع بزرگ خدماتی و رفاهی در بندر امیرآباد بهشهر و شرکت تعاونی سهام عدالت آمل در پذیرش مدیریت نگهداری پارک جنگلی میرزاکوچک خان جنگلی و هتل شهر آمل و نیز توزیع آرد نانوایی‌های آمل و نیز کمباین‌های مخصوص برداشت برنج با همکاری بانک کشاورزی مشارکت داشتند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران از مدیران شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستان‌های استان خواست در طرح‌های مهم تولیدی و خدماتی که باعث سودآوری برای مشمولان زیر پوشش آنان می‌شود، مشارکت مستقیم داشته باشند.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول