اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار انارستان خبر داد

زیرسازی محور انارستان-سوریزه با اعتبار 100 میلیون تومانی

شهردار انارستان از زیرسازی محور انارستان-سوریزه با یک میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

زیرسازی محور انارستان-سوریزه با اعتبار 100 میلیون تومانی

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، فرخ بنه‌گزی ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم با تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: ارائه خدمات حوزه شهری از اهمیت بالایی برخوردار است و بخش اعظمی از نیازهای مردم در قالب خدمات حوزه شهری برطرف می‌شود.

وی افزود: رفع نیازهای مردم از طریق احصا و شناسایی مشکلاتی که مردم انارستان در حوزه شهری با آن مواجه هستند، از اولویت‌هایی است که این شهرداری به آن توجه دارد و در عرصه‌های مختلف اقدامات و برنامه‌های عمرانی خود را با توجه به این اصل انجام داده‌ایم.

شهردار انارستان با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر تحولی عظیم در حوزه توسعه زیرساخت‌های شهری انارستان رخ داده است، خاطرنشان کرد: توجه به وضعیت شهری و توسعه زیرساخت‌های شهری از مهم‌ترین مسئولیت‌های شهرداری‌ها است و شهرداری انارستان به این امر توجهی خاص داشته است.

بنه‌گزی بیان داشت: در یک سال گذشته شاهد ارائه خدمات وسیعی در حوزه شهری بوده‌ایم و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان شهرستان جم در هفته دولت شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح سه پروژه بزرگ عمرانی مربوط به شهرداری انارستان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: احداث بلوار گلستان از برنامه‌هایی است که شهرداری به‌‎منظور سهولت رفت و آمد شهروندان و کاهش حوادث ترافیکی در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول در ارتباط با ویژگی‌های ساختاری بلوار گلستان، اذعان داشت: این بلوار در دو باند مجزا که طول هرکدام 450 متر و عرض هرکدام 14 متر است، احداث شده است.

شهردار انارستان خاطرنشان کرد: اجرای این در مدت زمان 12 ماه صورت گرفته و اعتباری بالغ بر 376 میلیون تومان برای آن صرف شده است.

بنه‌گزی ابراز داشت: اجرای 4 هزار و 200 متر مربع زیرسازی آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهری انارستان از پروژه‌های ارزشمندی است که با اعتبارات 1.5 میلیارد ریالی تحقق یافته است.

وی افزود: سامان‌دهی محور انارستان به سوریزه یکی از خواسته‌های اساسی شهروندان انارستانی بوده که با تلاش شهرداری در سال جاری عملیات زیرسازی آن صورت گرفته است.

بنه‌گزی یادآور شد: زیرسازی این محور مهم در فضای 2 هزار و 800 متر مربع و با اعتبار یک میلیارد ریالی از محل اعتبارات استانی انجام شده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول