اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی علوم پزشکی همدان خبر داد

توجه به توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی یکی از رسالت‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

توجه به توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، در دومین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه شهر بهار، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، بخشدار مرکزی و مسئولان شهرستانی از دستگاه بیوشیمی اتوآنالایزر و چند دستگاه پیشرفته جانبی در آزمایشگاه مرکزی شهرستان بهار بهره‌برداری شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم گفت: تجهیز آزمایشگاه‌های دولتی در استان به امکانات پیشرفته و امکانات سخت‌افزاری و توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی یکی از اهداف و رسالت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی است.

محمدمهدی مجذوبی با بیان اینکه دقت جواب‌های به دست آمده آزمایشگاهی بسیار مهم است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی همدان با بهره‌گیری از نیروهای کاردان و توانمند و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و دقیق خدمات خوب و با کیفیت به شهروندان ارائه می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهار نیز  با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب با بهترین کیفیت گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری‌ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، دستگاه بیوشیمی اتوآنالایزر و تجهیزات جانبی خریداری و به مجموعه امکانات و تجهیزات پیشین آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی شماره 3 بهار اضافه شد.

آرش مفرح‌ذات با اشاره به ویژگی‌های دستگاه اتوآنالایزر خریداری شده گفت: این دستگاه به دلیل انجام اتوماتیک روند تست، نسبت به روش‌های دستی دقت بسیار بالایی دارد و علاوه بر آن سرعت و امکانات متنوعی برای آزمایشگاه‌ فراهم می‌کند.

وی گفت: قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دقیق دستگاه، توانایی‌های مثبتی به بخش بیوشیمی آزمایشگاه از قبیل دقت و صحت بالاتر جواب‌ها، سرعت بیشتر جوابدهی و کنترل و بررسی بهتر و کامل‌تر جواب‌ها ارائه کرده است.

وی ادامه داد: سرعت تعریفی دستگاه اتوآنالایزر انجام 400 تست در ساعت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهار بیوشیمی را یکی از مباحث مهم و پایه‌ای آزمایشگاه دانست و گفت: برای نصب و راه‌اندازی این دستگاه اتوآنالایزر و آنالایزر سیسمکس یک هزار و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

وی از خرید و راه‌اندازی دستگاه‌های جانبی الایزاریدر و الایزا واشر و دستگاه نایکوکارد و ups با اعتباری بالغ بر 310 میلیون ریال خبر داد. 

انتهای پیام/2499/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول