اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

نگرش مسئولان نسبت به مردم مثبت و منطقی باشد

امام جمعه آستارا با بیان اینکه عملکرد شهیدان رجایی و باهنر باید الگویی برای کارکنان و خادمان دولت باشد، گفت: نگرش ما باید نسبت به مردم مثبت و منطقی باشد و نباید با بداخلاقی با ارباب رجوع برخورد شود.

نگرش مسئولان نسبت به مردم مثبت و منطقی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در جمع کارکنان نمونه و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه مسئولیت خود برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شدند و مانند نگینی در تاریخ این سرزمین می‌درخشند.

وی با بیان اینکه عملکرد شهیدان رجایی و باهنر باید الگویی برای کارکنان و خادمان دولت باشد، افزود: نگرش ما باید نسبت به مردم مثبت و منطقی باشد و نباید با نامهربانی و بداخلاقی با ارباب رجوع برخورد شود زیرا مردم ولی نعمت ما هستند.

امام جمعه آستارا، با تأکید بر اینکه کارکنان باید در محیط کار دارای اخلاق نیکو باشند، تصریح کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند انضباط کاری را رعایت کرده و از زمان فعالیت خود همواره به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی، انجام کار مفید، با اشتیاق کار کردن، قانونمند بودن، بردبار بودن و عدل و انصاف داشتن را از ویژگی‌های ارزشمند کارمند نمونه ذکر کرد.

حافظ‌نیا، تصریح کرد: خدمت به مردم در هر مقام و منصبی ارزشمند است و مسئولان باید تلاش خود را برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم انجام دهند و آن را وظیفه خود بدانند.

وی، با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی پیشقراول خدمت‌رسانی به مردم هستند، یادآور شد: تمام مدیران باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارهای خوی قرار دهند و درب اتاق‌هایشان روی مردم باز باشد تا مردم بدون هیچ دغدغه‌ای مسایل و مشکلات خود را مطرح کنند.

امام جمعه آستارا، با انتقاد از برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه بسته بودن درب‌های مدیریتی خود به روی مردم، متذکر شد: برخی از مردم از ملاقات نکردن با مدیر دستگاه‌های مختلف اجرایی آستارا اعلام رضایت نمی‌کنند و لازم است مدیران از هرگونه جلسات غیر ضروری در محل کار پرهیز کنند.

فرماندار آستارا نیز در ادامه جلسه مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با قدردانی از خدمات کارکنان دولت در ارائه خدمات صادقانه به مردم این شهرستان، اظهار کرد:

در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خدمت واقعی و صادقانه به مردم ارائه داد و هیچ چیزی به اندازه خدمت صادقانه و خالصانه در دل مردم شادی آفرین نیست.

کیوان اسدپور، با بیان اینکه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با وجود کمبودها و فشارها خدمات بسیار مناسبی را برای مردم انجام می‌دهند، افزود: خدمت به مردم در هر مقام و منصبی ارزشمند است.

وی تصریح کرد: مسئولان و کارکنان دولت باید تلاش خود را برای خدمت هرچه بیشتر به مردم انجام دهند و آن را وظیفه و تکلیف برای خود بدانند.

این مسئول، با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید هنر مدیریتی خود را در شرایط فعلی کشور نشان دهند، بر لزوم ساده‌زیستی و دوری از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی و استفاده بهینه از منابع تأکید کرد.

به گزارش فارس، در پایان جلسه مذکور به بالغ بر 100 نفر از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی آستارا ضمن اهدای هدایای از خدمات آنها در ارائه خدمت به مردم قدردانی شد.

انتهای پیام/84001/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول