اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس تاکید کرد

اهتمام جدی مسئولان برای حل مشکلات ارمغانخانه

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: مسئولان برای حل مشکلات ارمغانخانه اهتمام جدی داشته باشند.

اهتمام جدی مسئولان برای حل مشکلات ارمغانخانه

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مشکلات مردم ارمغانخانه باید به شکل جدی‌تری مورد توجه باشد.

وی به مشکلات آب شرب روستاهای اطراف شهر ارمغانخانه اشاره کرد و افزود: مردم ارمغانخانه در تامین آب شرب با تنگناهایی مواجه هستند که باید برای رفع آن تلاش کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیدارهایی با وزیر نیرو و جهاد کشاورزی صورت گرفته است، افزود: در این دیدارها مشکل آب روستاهای زنجان مطرح شد. 

وی از برگزاری جلساتی برای حل مشکلات آب شرب ارمغانخانه و روستاهای اطراف خبر داد و تاکید کرد: در سطوح مختلف جلساتی در این راستا برگزار شده است.

علیمردانی با بیان اینکه نسبت به مشکلات آب شرب روستاهای زنجان حساسیت لازم وجود دارد، یادآور شد: همه تلاش‌ها برای کاهش مشکلات صورت می‌گیرد.

وی بر حل مشکلات موجود در شهر ارمغانخانه تاکید کرد و گفت: این شهر نسبت به قبل رشد داشته و باید مشکلات فعلی آن برطرف شود.

علیمردانی با بیان اینکه روستاهای اولویت‌دار شناسایی خواهند شد، تاکید کرد: روستاهای دارای مشکل زیاد برای برطرف شدن مشکلات در اولویت قرار گیرند و برای حل مشکلات باید با انجام کار گروهی و خرد جمعی بر مشکلات فائق آمد و در یک بازه زمانی کوتاه نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام کرد.

علیمردانی همکاری مردم و مسئولین در حل مشکلات را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: بدون تعامل و همکاری مشکلات برطرف نمی‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی مشکل کم‌آبی در سال‌جاری را یادآور شد و گفت: مشکلات فعلی ناشی از کمبود بارش‌ها است.

وی حفر چاه را یکی از راه‌های کوتاه مدت برای حل مشکل آب عنوان کرد و یادآور شد: در یک برنامه میان مدت باید از ظرفیت آبی چاه‌ها استفاده کرد.

علیمردانی بهره‌برداری سد بعثت را موجب برطرف شدن مشکلات دانست و گفت: این سد در یک برنامه بلندمدت می‌تواند مشکلات را کاهش دهد.

انتهای پیام/73007/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول