اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین تأکید کرد

آمادگی دائمی دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های امدادی باید برای مقابله با حوادث احتمالی در تمام شرایط آماده باشند.

آمادگی دائمی دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پایگاه امداد و نجات هوایی استان قزوین با حضور مظفر رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین، درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

منوچهر حبیبی در این مراسم اظهار کرد: بحران زمان و مکان نمی‌شناسد پس باید برای مقابله با آن همیشه آماده باشیم.

وی بیان کرد: استان قزوین از استان‌های استراتژیک کشور است و با وجود وسعت و جمعیت کمی که دارد از استان‌های مهم کشور به حساب می‌آید.

حبیبی ادامه داد: محورهای ارتباطی استان قزوین پرترددترین محورهای کشور هستند به گونه‌ای که در ایام نوروز در محورهای این استان 500 هزار خودرو تردد می‌کنند که البته در شرایط عادی این تعداد تردد 140 هزار خودرو است.

معاون عمرانی استاندار قزوین اذعان داشت: به دلیل ترددهای زیاد در محورهای استان قزوین توان و امکانات امدادی باید به گونه‌ای باشد که سریعا از خسارت‌های احتمالی جلوگیری به عمل آید و در سریع‌ترین فرصت اقدامات لازم انجام شود.

حبیبی با اشاره به بیمارستان صحرایی قزوین افزود: این بیمارستان 45 تخت‌خوابی است که ظرف 10 ساعت آماده می‌شود و خدمت‌رسانی به مردم را سریع‌تر می‌کند.

این مسئول ادامه داد: آموزش‌های خوبی برای مقابله با بحران در سطوح فرماندار‌ها، بخشدارها و دهدارها داده شده است تا در هنگام بروز حادثه کم‌ترین خسارت‌ها به وجود آید.

معاون عمرانی استاندار قزوین ابراز داشت: مدیریت بحران نیز تعامل خوبی با جمعیت هلال احمر استان قزوین دارد و در هنگام حوادث نیز همکاری‌های خوبی صورت گرفته است.

حبیبی با تأکید بر اینکه باید تجهیزات امدادی را برای تسریع در خدمت‌رسانی توسعه دهیم، گفت: استان قزوین کریدور 12 استان بوده و به عنوان میانبر مطرح است؛ به همین دلیل احتمال بروز حادثه زیاد بوده و لزوم پیشرفته بودن تجهیزات امدادی در این استان احساس می‌شود.

انتهای پیام/77003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول