اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

کمبود کارمند در خوزستان / کارمندان خوزستانی باید 2 برابر دیگر استان‌ها کار کنند

استاندار خوزستان گفت: تعداد کارمندان در خوزستان نسبت به حجم کار کم است و هر کارمند ما باید دو برابر کارمندان در استان‌های دیگر کار کند.

کمبود کارمند در خوزستان / کارمندان خوزستانی باید 2 برابر دیگر استان‌ها کار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در مراسم روز کارمند که ظهر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: کارمندان خوزستانی با وجود همه محدودیت و شرایط بد اقتصادی که بر کشور حاکم است خدمت بی‌منت خود را به مردم خوزستان عرضه می‌کنند.

وی به شرایط بد اقلیمی در خوزستان اشاره کرد و تصریح کرد: شرایط سخت اقلیم، گرما و وجود ریزگرد‌ها در این استان باعث شده است حجم کار‌ها روی کارکنان بیشتر باشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در چند سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای پرداخت فوق‌العاده بدی آب و هوا انجام داده‌ایم عنوان کرد: رئیس جمهور دولت دهم در سفر چهارم خود به خوزستان با پرداخت فوق‌العاده بدی آب و هوا ازابتدای سال 92 به کارکنان دولت استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، هرمزگان و سیستان بلوچستان موافقت کرد.

وی در این خصوص اضافه کرد: چون در زمان این تصویب، بودجه 92 ابلاغ شده بود و این امر در بودجه 92 در نظر گرفته نشده بود باید منتظر بمانیم تا در اصلاحیه این بودجه در شهریور ماه این مسئله اصلاح شود.

حجازی به مسئولیت بالای استانداری اشاره کرد و گفت: استانداری نسبت به سایر دستگاه‌ها بیشتر زیر ذره بین است و باید مسئول و جوابگوی همه اتفاقات در سطح استان باشد و حجم بخش‌هایی که باید پاسخگو باشیم قابل قیاس با دستگاه‌های دیگر نیست.

وی افزود: به این دلیل است که به زبده‌ترین و حرفه‌ای‌ترین کارمندان برای خدمت به مردم در استانداری نیاز داریم.

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مسائل و مشکلاتی که همیشه در حضور دولت بیان کرده‌ایم این است که تعداد کارمندان نسبت به حجم کار کم است و هر کارمند ما باید دو برابر کارمندان در استان‌های دیگر کار کند.

وی اظهار کرد: امیدوار هستیم در دولت جدید به بدنه کارکنان توجه بیشتری شود و منابع به گونه‌ای تامین شود که کارمندان در مضیقه نباشند.

حجازی در پایان انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع از مصادیق کارآیی کارکنان دانست و تصریح کرد: مهرورزی و تکریم مردم در زمانی که کار آن‌ها به شما گره می‌خورد بسیار مهم است و حل مشکلات آن‌ها باعث می‌شود که خداوند گره بزرگتری از کار شما باز کند.

انتهای پیام/72011/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول