اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زینی‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

مقابل سایپا هجومی و تماشاگرپسند بازی می‌کنیم/ روی شاخه لرزان هستم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: همانند نظر آقای جلالی همه تیم بر روی شاخه‌های لرزان هستیم و هر لحظه احتمال سقوط ما وجود دارد.

مقابل سایپا هجومی و تماشاگرپسند بازی می‌کنیم/ روی شاخه لرزان هستم

حمید زینی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با وجود اینکه هواداران تیم تراکتورسازی از نتایج این تیم در فصل جاری راضی نیستند اما با مقایسه با آمار سال‌های پیش تفاوت فاحشی ملاحظه نشده، به طور مثال در چهار بازی خارج از خانه هفت امتیاز کسب کرده‌ایم که بالای میانگین 1.5 بوده و نتیجه خوبی محسوب می‌شود.

وی افزود: با در نظر گرفتن فرمول قهرمانی که میانگین کسب دو امتیاز در بازی‌های خانگی و خارج از خانه است، اگر موفق می‌شدیم در بازی‌های خانگی خود به پیروزی برسیم اکنون در موقعیت خوبی در جدول قرار داشتیم.

مدیر باشگاه تراکتورسازی، در مورد عدم پیروزی تیمش در بازی‌های خانگی عنوان داشت: در بازی اول مقابل گسترش فولاد با توجه به نخستین بازی خانگی و حساسیت موجود در دربی‌ها نتوانستیم به پیروزی برسیم اما بازی دوم مقابل مس نحوه بازی تیم مهمان موجب این نتیجه شد.

مقابل سایپا هجومی و تماشاگرپسند بازی خواهیم کرد

زینی‌زاده گفت: در هفته هفتم و در بازی مقابل سایپا شاهد یک بازی خوب و هجومی از تیم تراکتورسازی خواهیم بود و امیدوارم همچون گذشته تماشاگران این تیم در ورزشگاه حضور یافته و با تشویق‌های خود موجبات پیروزی تیم را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در صورت پیروزی در این بازی، 12 امتیازی خواهیم شد که در مقایسه با عملکرد مشابه در فصل گذشته، یک امتیاز بیشتر خواهیم داشت که نشان از عملکرد خوب تیم است.

زینی‌زاده، به نقش کمیته ارزشیابی باشگاه اشاره کرد و یادآور شد: تمام بازی‌ها و تمرینات تیم هر روز توسط این کمیته ارزیابی شده و نقاط قوت و ضعف تفکیک شده و به صورت گزارش به باشگاه ارائه می‌شود و در صورت نیاز نیز جلسه‌ای با کادر فنی برگزار می‌کنیم.

میانگین 29 درصد را پرداختیم

وی در خصوص وضعیت مالی و پرداخت‌ها به بازیکنان و کادر فنی تیم گفت: باشگاه تراکتورسازی به طور میانگین 29 درصد از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرده که بعضی از بازیکنان مبلغ کمتری دریافتی داشته‌اند ولی بعضی از بازیکنان درصد بیشتری از باشگاه گرفته‌اند.

زینی‌زاده افزود: بازیکنان با سابقه تیم درصد کمتری دریافتی داشته‌اند چون با توجه به شناخت و تعاملی که از آنها سراغ داریم تصمیم گرفته‌ایم که بازیکنان جدید که با شرایط آشنایی ندارند درصد بیشتری بگیرند تا مشکلی در این خصوص برای تیم حادث نشود ولی در هفته جاری برای بازیکنانی که کمتر از 30 درصد گرفته‌اند پرداختی خواهیم داشت تا همه بازیکنان حداقل 30 درصد مبلغ قراردادهای خود را از باشگاه دریافت کرده باشند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص صحبت آقای جلالی که گفته بود، مربیان همچون پرنده‌هایی هستند که بر روی درختان لرزان زندگی می‌کنند نیز گفت: این استنباط و تفسیر وی از شرایط است که در جریان تجربه چند ساله به دست آورده‌ است چرا که همیشه سرمربی به عنوان راس کادر فنی تعهداتی دارد که باید به آنها عمل کند ولی ما همیشه قصد تعامل داریم.

وی تصریح کرد: در خصوص بحث‌ تغییرات با آقای جلالی به توافق رسیده‌ایم که با هم در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم و با کسب نتیجه در بازی سایپا و آغاز روند رو به رشد تیم این مشکلات نیز رفع می‌شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز افزود: با کادر فنی تعامل خوبی داریم، اگر مشکلی در مدیریت وجود دارد آنها تذکر می‌دهند و اگر در مسئله فنی مشکلی باشد قطعاً ما تذکر می‌دهیم تا رضایت هواداران را تامین کرده باشیم.

وی گفت: اگر این رضایت حاصل نشود همانند نظر آقای جلالی همه ما چه کادر فنی تیم و چه مدیریت تیم بر روی شاخه‌های لرزان هستیم و هر لحظه احتمال سقوط ما وجود دارد.

زینی‌زاده در خصوص بازیکنان خارجی نیز گفت: دو گزینه ملی‌پوش ساحل عاجی و گینه‌ای داریم که در حال مطالعه بر روی رزومه آنها هستیم تا پس از بررسی از آنها دعوت کنیم به تبریز بیایند و در تمرینات حاضر شوند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: یک بازیکن از کشور گینه نیز مدنظر داریم که با بازیکنی از کشور ازبکستان که فصل گذشته در تیم بنیادکار توپ می‌زده است، گزینه‌های خارجی ما را شکل می‌دهند.

انتهای پیام/60001/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول