اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی تبریز صفر‌ ـ مس کرمان صفر

دفاع فولادی مس کرمان مقابل تراکتورسازی/تراکتورسازی در حسرت برد خانگی

مس کرمان بالاخره بعد از چهار شکست مقابل تراکتورسازی در تبریز، موفق به کسب امتیاز از این تیم شد.

دفاع فولادی مس کرمان مقابل تراکتورسازی/تراکتورسازی در حسرت برد خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان مس کرمان بود.

بازی با برتری نسبی تیم تراکتورسازی آغاز شده و این تیم رفته رفته با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت تماشاگرانش، خود را به تیم کویرنشین مس تحمیل کرد.

در دقیقه 15 بازی کریم انصاری‌فرد با فرار از جناح راست در محوطه جریمه اقدام به شوت سنگین کرد که رودباریان دروازه‌بان تیم مس آن را به صورت ناقص دفع کرد.

در دقیقه 26 سانتر بازیکنان تراکتورسازی روی محوطه جریمه با  کنترل عالی فرشاد احمدزاده مهاجم جوان میزبان همراه شد اما باز رودباریان سد راه بازیکن ارومیه‌ای تراکتورسازی شد.

در دقیقه 35 ارسال پشت دفاع مهدی کیانی با فرار عالی کریم انصاری‌فرد همراه بود اما ضربه وی را هم دروازه‌بان تیم مس دفع کرد تا نیمه نخست میزبان در حسرت گل باقی بماند.

در نیمه دوم فشار تراکتورسازان بر روی دروازه تیم مهمان بیشتر شده و چند فرصت خوب دیگر را مهاجمان این تیم از دست دادند که مهمترین آن تک به تک کریم انصاری‌فرد با دروازه‌بان تیم مس بود.

همچنین سانتر عالی احمدزاده، مارکو را در موقعیت خوب قرار داد اما تعلل وی در زدن ضربه این فرصت خوب را برای تراکتورسازان به هدر داد.

مس بالاخره از تراکتور در تبریز امتیاز گرفت

در نهایت تلاش تیم تراکتورسازی برای زدن گل ثمره‌ای نداشت و این تیم در خانه مقابل مس کرمان متوقف شد.

با این نتیجه تراکتورسازی 8 امتیازی شده و مس کرمان نیز با چهارمین مساوی خود چهار امتیازی شد. این نخستین امتیاز مس کرمان در تبریز مقابل تراکتورسازی بود.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با مس کرمان در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در حضور 240 هزار تماشاگر برگزار شد. تیم داوری این مسابقه مرکب از جمشید دانش مهر، سعید علی‌نژاد و مهدی ناصحی بود.

دانش مهر در این بازی و در دقیقه 94 فرشید طالبی را با کارت زرد جریمه کرد.

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز:

حامد لک، مرتضی اسدی، حبیب گردانی(از دقیقه 62 مارکو بارسا)، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، علی کریمی، فرشاد احمدزاده(از دقیقه 70 محمد نصرتی)، مسعود ابراهیم‌زاده، فرشید طالبی، محمد ابراهیمی (دقیقه 53 جواد کاظمیان)، کریم انصاری‌فرد

سرمربی: مجید جلالی

اسامی تیم مس کرمان:

حسن رودباریان، اسماعیل شیرازی، علیرضا ابراهیمی، فرهاد سالاری، فرزاد حسین خانی، وحید اسماعیل بیگی، محمود تیغ نورد، سمیر بگوویچ (از دقیقه 58 کریم اسلامی)، احمد حسن‌زاده(از دقیقه 78 ابراهیم ابرقوئی)، لوسیونو ادینهو، مصطفی شجاعی(از دقیقه 84 شهرام گودرزی)

سرمربی محمود یاوری

انتهای پیام/60002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول