اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار فرهنگی شهرستان پاکدشت

اجرای طرح اردوهای زیارتی سیاحتی کانون‌های مساجد پاکدشت

کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان پاکدشت از اعضای فعال خود جهت شرکت در اردوهای زیارتی، سیاحتی ثبت‌نام به‌عمل می‌آورند.

اجرای طرح اردوهای زیارتی سیاحتی کانون‌های مساجد پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ اعزام فعالان کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد به اردوهای زیارتی سیاحتی یکی از برنامه‌های کانون‌ها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تعطیلات تابستان است که با استقبال گسترده اعضاء روبرو بوده است.

تاکنون کانون‌های مساجد صاحب الزمان (عج) قوهه و کانون ثقلین وابسته به مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی‌آباد چندین اردوی زیارتی سیاحتی به مقصد امامزاده صالح (ع)، پارک جمشیدیه و نیاوران و همچنین بازدید از کاخ موزه سعدآباد برگزار کرده‌اند.

این گزارش حاکی است، سایر برنامه‌های فرهنگی ـ آموزشی و همچنین مسابقات قرآنی در سطح مساجد پاکدشت در حال برگزاری است.

برگزاری جُنگ‌های کودک و نوجوان در پاکدشت

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی، جُنگ‌های شاد کودک و نوجوان در قالب طنز برگزار می‌شود.

این اقدام که در راستای تقویت و حمایت از حوزه کودک و نوجوان صورت گرفته با دعوت از دانش‌آموزان و سایر فعالان هنرمند به‌صورت گسترده در مدارس و مراکز فرهنگی شهرستان اجرا می‌شود.

این گزارش حاکی است، برنامه‌های اجرایی در این جُنگ‌ها شامل اجرای موسیقی سنتی، اجرای تئاتر کودک و اجرای مسابقات هنری است که با جذب مخاطبان تاکنون توفیق شایان توجهی کسب کرده است.

همچنین از بخش‌های جنبی این ویژه برنامه‌ها می‌توان به نمایشگاه‌های هنری و خلاقانه هنردوستان شهرستان اشاره کرد.

این طرح گسترده در مراحل توافق نهایی قرار داشته و پس از نهایی شدن تا آخر اسفندماه برنامه‌های شاد با محتوای تعلیمی تربیتی برای کودکان و نوجوانان به اجرا خواهد گذاشت.

اجرای طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد پاکدشت

در راستای نظارت و بازرسی از سیر فعالیت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد از کانون ثامن‌الحجج (ع) شهرستان پاکدشت بازدید به‌عمل آمد.

در این بازدید که با هدف توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری مساجد انجام گرفت، حسن اسلامی‌فر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن توجه و تأکید بر انضباط کاری استفاده از نیروهای خلاق و کارآمد جوان را از اولویت‌های مهم برشمرد. 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان تصریح کرد: نحوه اطلاع‌رسانی و تبلیغات اولیه برنامه‌های اوقات فراغت، ارزیابی کلی از وضعیت مساجد، چگونگی اجرای طرح تلاوت نور در مساجد، وضعیت شرکت‌کنندگان در کلاس‌های تابستانی از جمله مواردی است که در این بازدیدها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول