اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم مس سونگون تبریز:

تیم مس در اردوی نیر به مرز آمادگی می‌رسد

سرمربی تیم مس سونگون تبریز گفت: تیم سونگون تبریز بعد از جذب بازیکنان جوان و با تجربه در لیگ یک و دو سعی دارد در اردوی نیر به مرز آمادگی کامل برسد.

تیم مس در اردوی نیر به مرز آمادگی می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسماعیل حلالی ظهر امروز در روز اول اردوی این تیم در نیر در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: اردویمان را با توجه به شرایط خوب نیر و سرعین در حفظ و ارتقای آمادگی بازیکنان از لحاظ بدنی و هوازی در این شهرها آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه این تیم قرار است در نخستین حضورش در تیم لیگ دسته یک با توجه به حضور بازیکنان جوان و مستعد خود بتواند موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: هر چند در نخستین سال حضورمان در لیگ دسته یک قول صعود به لیگ برتر را نمی‌دهیم اما امیدواریم بازی‌های قابل قبولی را ارائه کرده و تماشاگرانمان را خرسند کنیم.

سرمربی تیم مس سونگون تبریز یادآور شد: از اواخر تیرماه تمریناتمان را در تبریز آغاز کردیم و در اردوی 9 روزه در نیر و سرعین تلاش می‌کنیم تا آماده ورود به مسابقات لیگ دسته یک باشیم.

حلالی از برگزاری اردوی تهران بعد از اتمام اردوی نیر خبر داد و گفت: بازیکنان خوبی را جذب تیم کرده‌ایم تا تیم مس سونگون تبریز بتواند در رقابت‌ها با تلفیق تجربه و جوان‌گرایی نتایج قابل قبولی را در لیگ دسته یک به دست آورد.

وی به قرعه‌کشی انجام شده لیگ دسته یک و بازی اول برابر گهر سیرجان اشاره کرد و افزود: در کنار برنامه‌ریزی که برای حضور در لیگ دسته یک داریم امیدواریم بتوانیم از فرصت پیش آمده برای به نمایش گذاشتن توان فوتبال آذربایجان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرمربی تیم مس سونگون تبریز در پایان سخنان خود به حضور تیم‌های متعدد آذربایجان در لیگ برتر و دسته یک و دو اشاره کرد و گفت: امیدواریم نتایج مسابقات به نفع آذری‌ها بوده و شامل افتخارآفرینی بازیکنان این خطه در سطح ملی باشیم.

انتهای پیام/62004/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول