اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مهلت نام‌نویسی در مسابقات «تلاوت» و «تسنیم» تمدید شد

مهلت نام‌نویسی در مسابقات «تلاوت» و «تسنیم» از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم تمدید شد.

مهلت نام‌نویسی در مسابقات «تلاوت» و «تسنیم» تمدید شد

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس مهلت نام‌نویسی در مسابقات قرآنی کارکنان دستگاه‌های فرهنگی کشور موسوم به «تسنیم» به همراه مسابقات جدید سازمان دارالقرآن در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم موسوم به «تلاوت» تا 15 شهریور‌ماه 1392 تمدید شد.

دور گذشته مسابقات «تسنیم» در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد که طی آن «حبیب صداقت» از تهران به مقام نخست رشته قرائت و «پیمان ایازی» از مازندران به مقام اول رشته حفظ این مسابقات رسیدند.

با توجه به معرفی مهدی شایق نفر اول رشته قرائت مسابقات قرآنی جوانان مساجد موسوم به «مُدهامَّتان» به مرحله کشوری مسابقات سازمان اوقاف سال گذشته و درخشش وی در این مسابقات معرفی حبیب صداقت برگزیده اولین دور مسابقات تسنیم در رشته قرائت به این مسابقات در سال جاری نیز متصور بود که البته تاکنون در این خصوص از سوی مسئولان سازمان دارالقرآن اقدامی صورت نگرفته است. 

«یوسف افراش» معاون ارتباطات سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با فارس در رابطه با تمدید مهلت ثبت‌نام در این دو مسابقه گفت: بنا به درخواست برخی از استان‌ها و نهادهای فرهنگی کشور مهلت نام‌نویسی در این دو مسابقه تمدید شد، البته با توجه به اینکه اغلب شرکت‌کنندگان در روز‌های انتهایی مهلت ثبت‌نام، نام‌نویسی می‌کنند ما نیز تمدید مهلت نام‌نویسی را پیش‌بینی کرده بودیم.

مسابقات جدید سازمان دارالقرآن با ارائه سبکی جدید در اجرا تلاش خواهد داشت تا با لحاظ کردن توانایی درک مفاهیم قرآن در مسابقات حفظ و گنجاندن موضوع حفظ و مفاهیم در مسابقات قرائت نقطه آغازی برای جامعیت بخشی به توانمندی قاریان و حافظان قرآن باشد.

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول