اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران

«خانه سلامت همکار» ویژه شاغلان شهرداری منطقه 20 افتتاح شد

خانه سلامت همکار ویژه شاغلان شهرداری منطقه 20 با هدف ارائه خدمات در حوزه سلامت با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران افتتاح شد.

«خانه سلامت همکار» ویژه شاغلان شهرداری منطقه 20 افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز خانه سلامت همکار ویژه شاغلین شهرداری منطقه 20 با هدف ارائه خدمات در حوزه سلامت با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران افتتاح شد.

محمد مهدی گلمکانی، مدیرکل سلامت شهرداری تهران در مراسم افتتاح خانه سلامت همکار در منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر ارتقاء سلامت همکاران و ارائه خدمات پزشکی و مشاوره‌ای در محل کار پرسنل گفت: مدیریت شهری طی سال‌های گذشته اهمیت ویژه‌ای به موضوع سلامت پرسنل خود داشته که این همکاران نمونه‌ای از شهروندان تهرانی محسوب می‌شوند و با اقدامات فوق؛ با کاهش مشکلات سلامتی در همکاران؛ افزایش کیفیت فعالیت‌ها رشد خواهد داشت.

حبیب‌الله غفوری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در این مراسم با اشاره به اینکه به‌منظور حفظ و ارتقاء سلامت جسمی کارکنان در حین کار با همکاری واحد رفاه و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، خانه سلامت همکار در محل ساختمان مرکزی منطقه دایر شد، گفت: با حضور متخصصان، مشاوران و پزشکان کلیه اقدامات اورژانسی و پزشکی، مشاوره‌ای، تست قند خون، فشار خون و ... در صورت نیاز کارکنان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی خانه سلامت همکار فضائی اختصاصی برای اقدامات درمانی سرپائی همکاران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با حضور پزشکان مجرب در روزهای مجزا در طول هفته مشاوره روانشناسی خانواده و کودک، ویزیت پزشک، مشاوره مامائی و تغذیه و مشاوره حرکات اصلاحی و حرکت درمانی با دستگاه فیزیوتراپی و در تمام ایام هفته تست قند و فشار خون و اندازه‌گیری قد و وزن در خانه سلامت همکار انجام می‌شود.

غفوری در ادامه به برگزاری مراسم باشکوهی به مناسبت روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک در فرهنگسرای ولاء اشاره کرد و افزود: در این مراسم دکتر گلمکانی توجه به مدل جامعه سالم و پیشرو بودن منطقه 20 که در آن پزشکان سلامت اندیش و جامعه محور فعالیت می‌کنند و برنامه‌های خانه‌های سلامت و برگزاری کارگاه‌های آموزشی را قابل تقدیر عنوان کرد.

وی افزود: در این مراسم پزشکان عضو کانون پزشکان، کارشناسان اداره سلامت و مسئولان سلامت محلات و جمعی از شهروندان حضور داشتند و ضمن برگزاری برنامه‌های متنوع از دبیر کانون پزشکان منطقه و همچنین 30 نفر از پزشکان فعال کانون با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر به‌عمل آمد.

این گزارش حاکی است، کانون پزشکان منطقه 20 در حال حاضر 101 عضو دارد که در خانه‌های سلامت مشغول آموزش‌های مراقبتی و پیشگیرانه و ویزیت رایگان شهروندان هستند.

انتهای پیام/2462/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول