اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کرزی عازم اسلام‌آباد شد

رئیس جمهور افغانستان در رأس یک هیئت عالی رتبه دولتی صبح امروز عازم اسلام آباد شد.

کرزی عازم اسلام‌آباد شد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس، حامد کرزی بنا به دعوت رسمی «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان،صبح امروز در رأس یک هیئت عالی رتبه دولتی، عازم اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد.

رئیس جمهور افغانستان در جریان این سفر رسمی یک روزه به پاکستان با نواز شریف و رئیس جمهور آن کشور به طور جداگانه دیدار خواهد کرد و با آنان در خصوص مسائل مختلف از جمله مبارزه جدی پاکستان علیه تروریسم، روند صلح و گسترش روابط میان 2 کشور بحث و گفت‌وگو خواهد کرد.

همراهان کرزی در این سفر، «زلمی رسول» وزیر امور خارجه، «رنگین دادفر سپنتا» مشاور امنیت ملی، «عمر زاخیلوال» وزیر دارایی، «اشرف غنی احمدزی» رئیس کمیسیون انتقال، «صلاح‌الدین ربانی» رئیس شورای عالی صلح، «عبدالکریم خرم» رئیس دفتر رئیس جمهور، «ارشاد احمدی» معاون سیاسی وزارت امور خارجه، «حمیرا لودین اعتمادی» معاون رئیس دفتر ریاست جمهوری و «ایمل فیضی» سخنگوی کرزی هستند.

این بیستمین باری است که حامد کرزی به اسلام‌آباد سفر می‌کند و برای نخستین بار است که وی با نخست وزیر جدید پاکستان به طور رو در رو ملاقات می‌کند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول