اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی بزرگسالان

برترین‌های دوچرخه سواری کوهستان قم معرفی شدند

نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم از مشخص شدن نفرات برتر پیکارهای دوچرخه سواری قهرمانی قم در رده سنی بزرگسالان خبر داد.

برترین‌های دوچرخه سواری کوهستان قم معرفی شدند

جعفر مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: علاقمندان به دوچرخه سواری در قم به مدت یک روز به تماشای رقابت رکابزنان شرکت‌کننده در رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی استان قم نشسته و تقابل جذابی را بین دوچرخه سواران شرکت‌کننده برای کسب عناوین برتر تماشا کردند.

وی ادامه داد: این در حالی است که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت دوچرخه سواری استان قم، رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی قم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان پیش‌بینی شده بود و بر اساس برنامه ابتدا مسابقات در رده سنی جوانان برگزار شد و سپس مسابقات رده سنی بزرگسالان به انجام رسید.

نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم اضافه کرد: با مشخص شدن برنامه برگزاری مسابقات، دوچرخه سواران شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها در مجموع رقابت جذابی را برگزار کردند و سرانجام نفرات اول تا سوم این رده سنی مشخص شدند.

وی ابراز داشت: همانند دوره‌های قبل پیست دوچرخه سواری مفید قم پذیرای دوچرخه سواران رده سنی بزرگسالان شرکت‌کننده در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان قم بود و در آن مدعیان برای کسب عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدرسی با بیان اینکه برگزاری رقابت‌های استانی فرصت بسیار خوبی برای شناخت استعدادهای این رشته ورزشی است تا تیمی قوی را برای مسابقات کشوری آماده کنیم، ابراز داشت: شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در حالی به کار خود پایان دادند که با توجه به نتایج به دست آمده از رقابت برگزار شده، حامد هاشم‌پور بهترین عملکرد را داشت و با کسب بیشترین امتیاز در رده نخست ایستاد تا قهرمان مسابقات کوهستان دوچرخه سواری قهرمانی استان قم لقب بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در پایان این دوره از پیکارهای دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی استان قم بعد از حامد هاشم‌پور که در جایگاه نخست ایستاد، حامد عابدینی در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب رتبه نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه علی خداپرست موفق به کسب مقام سوم شد.

نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم در پایان از تلاش برای حضور تیم‌های کورسی و کوهستان قم در مسابقات قهرمانی و لیگ‌های دوچرخه سواری قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد و اظهار داشت: تلاش ما این است که با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در بین رکابزنان قمی داریم، بتوانیم همچون سال‌های نه چندان دور بار دیگر در سطح اول دوچرخه سواری کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/78002/ط40/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول