اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از حضور کم‌رنگ مسئولان در مساجد:

مساجد سرای پرهیزکاران است/ حضور مسئولان در مساجد الگویی برای جوانان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با تأکید بر حضور مسئولان در مساجد گفت: حضور مسئولان در مساجد الگویی برای جوانان و ترغیب آنها برای حضور در این مکان مقدس است.

مساجد سرای پرهیزکاران است/ حضور مسئولان در مساجد الگویی برای جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، جلیل مختاری‌نیا  بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری با حضور امام جمعه و فرماندار و روسای تمامی ادارات برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: مسئولان رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم را فراموش نکنند.

وی با اشاره به آغاز کار دولت یازدهم بیان کرد: پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیازمند همراهی جدی آحاد مردم و مسئولان است.

مختاری‌نیا در ‌ارتباط‌ با تکریم و نکوداشت مساجد اظهار کرد: با توجه به اینکه مملکت ما مملکت اسلامی است باید اداره امور در مساجد باشد.

وی اضافه کرد: شنیدن درد دل‌های مردم بهتر است در مسجد صورت گیرد تا مردم بدانند مسئولان از خود آنها و واقف بر مشکلات مردم هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از حضور کم‌رنگ مسئولان شهرستان بیجار در مساجد انتقاد کرد و گفت: دغدغه کاری مسئولان قابل درک است اما با برنامه ریزی صحیح می‌توان در مساجد نیز حضور داشت که این حضور موجب می‌شود مردم با حضوری پر شورتر در مساجد حاضر شوند.

مختاری‌نیا مساجد را مجالس انبیا عنوان کرد و گفت: باید این مجالس و حضور مردم در این مکان مقدس پرشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: مساجد نباید از حضور مردم خالی بمانند زیرا دشمنان نیز بر اهمیت حضور مردم خصوصا جوانان در مساجد آگاه هستند و از هر حربه‌ای برای دور کردن جوانان از این مکان مقدس بهره می‌گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با بیان اینکه باید جوانان را به سوی مساجد هدایت کرد، گفت: جوانان با حضور در مساجد به بیگانگان نشان خواهند داد که همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

برگزاری یادواره شهدای بیجار

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه بیجار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: هر ساله و با فرا رسیدن گرامیداشت هفته دولت فرصتی فراهم می‌شود تا آنچه را در گذر زمان شاید به دست فراموشی سپرده شده بازآفرینی کنیم و بدانیم چه رنج‌ها و سختی‌ها برای این کشور و نظام کشیده شده و چه خون‌ها که مظلومانه بر خاک ریخته شده است.

سیدحسن محمودی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در 11 شهریورماه و تقدیر از فرماندار و امام جمعه این شهرستان  گفت: خوشبختانه ادارات شهرستان بیجار در برگزاری این یادواره تا کنون همراهی‌های لازم را انجام داده‌اند و این نشان از ارادت خطه گروس به شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به یادواره شهدای بیجار در سال گذشته عنوان کرد: میهمانان شرکت کننده در این یادواره در سال گذشته 3 هزار و 700نفر بودند اما امسال بالای 5 هزار نفر شرکت کننده خواهیم داشت.

وی به حضور مسئولان ادارات در این یادواره تأکید کرد و گفت: حضور مسئولان ادارات در این مراسم نوعی سرمایه برای کشور است.

فرمانده سپاه بیجار از کلنگ زنی درمانگاه 4 طبقه بسیج خبر داد و گفت: بودجه درمانگاه تأمین شده و در صورت اختصاص زمین و مکانی مشخص می‌توان در اردیبهشت ماه شاهد افتتاح این درمانگاه باشیم.

وی در پایان به اردوهای جهادی در شهرستان بیجار اشاره کرد و گفت: همزمانت با سراسر کشور شهرستان بیجار نیز 70 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علمی کاربردی بیجار و 100 نفر از دانشگاه کردستان  را به مدت 14 روز در روستای آلبلاغ طغامین مستقر و به روستاهای این منطقه خدمات رسانی خواهند کرد و این گروه جهادی آخرین گروه اعزامی به روستاها هستند.

انتهای پیام/79015/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول