اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت کمبود کادر درمانی و خدماتی

بیمارستان جدید مرند برای ارئه خدمات با مشکل مواجه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: بیمارستان جدید مرند به علت کمبود کادر درمانی و خدماتی از ارائه خدمات به شهروندان با مشکل مواجه است.

بیمارستان جدید مرند برای ارئه خدمات با مشکل مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مرند که همزمان با گرامیداشت هفته دولت در دفتر امام جمعه مرند برگزار شد، اظهار کرد: در سایه برکات نظام جمهوری اسلامی و با تلاش مسئولان دلسوز تاکنون بیش از 98 در جمعیت روستایی شهرستان مرند از نعمت گاز بهره‌مند هستند و تا پایان امسال نیز پنج روستایی باقیمانده گازرسانی انجام خواهند شد.

وی تصریح کرد: تمام روستا های بالای 50 خانوار شهرستان مرند از خدمات آب آشامیدنی سالم، راه مناسب و برق برخوردار هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند همچنین حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد امسال را انگیزه خدمت برای خدمت‌گزاران نظام مضاعف کرده و ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت نهم و دهم با آغاز فعالیت رسمی دولت جدید اظهار امیدواری کرد، مسئولان موضوع مهم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را جدی گرفته و با روحیه و انگیزه و ایجاد برنامه‌هایی که از طرف دولت ارائه می‌شود با برنامه‌ریزی و مدیریت مسئولان ذیربط به طور شایسته و در شأن مردم خدمات‌رسانی و شفاف‌سازی به نحو احسن انجام شود.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به اینکه بیمارستان جدید مرند به علت کمبود کادر درمانی و خدماتی از ارائه خدمات به شهروندان با مشکل مواجه است، اظهار امیدواری کرد، با تامین 2 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز شاهد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان باشیم.

دشمنان به دنبال جدایی مردم و مسئولان هستند

حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امام جمعه شهرستان مرند نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر گفت: آن عزت و افتخاری که به این دو شهید کابینه دولت داد خدمت خالصانه برای مردم و حل مشکلات جامعه به طور جدی و شبانه‌روزی بود.

وی ارزش دادن به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را عبادت در نزد پروردگار ذکر کرد و افزود: حفظ کرامت و رعایت اخلاق انسانی و اسلامی یک اصل مهم در دین ما است که باید در سیستم ادارات ما بیشتر مورد نظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام نعمت‌زاده در ادامه افزود: یکی از برکات مهم نظام جمهوری اسلامی همراهی مردم با مسئولان است که تاکنون دشمنان با بکار بردن توطئه‌های مختلف تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی نتوانسته‌اند بین مردم و مسئولان جدایی ایجاد کنند.

امام جمعه مرند همچنین آغاز به کار دولت جدید را در ایجاد تعامل و وحدت بین تمام گروه‌ها و اقشار جامعه و ایجاد ثبات برای ادامه خدمت خالصانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری را باعث تداوم انقلاب در مقابل توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی دانست.

انتهای پیام/60001/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول