اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر خواستار شد

توجه ویژه به بخش فرهنگ در تقسیم اعتبارات

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر خواستار توجه ویژه به بخش فرهنگی در اختصاص اعتبارات شد و گفت: بخش فرهنگ از عمران در جامعه مهم‌تر است.

توجه ویژه به بخش فرهنگ در تقسیم اعتبارات

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام حیدر شهریاری ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شوشتر اظهار کرد: باید به بخش فرهنگ و مذهب توجه ویژه‌ای شود و در این بین باید از همه توان خود استفاده کنیم تا این بخش از محرومیت سال‌های قبل خارج شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌ها در بخش فرهنگ بسیار کمتر از آن چیزی است که در دیگر دستگاه‌ها حاکم است، گفت: در شرایط کنونی در روستاهای مناطق محروم در حال ساخت خانه عالم هستیم و هر خانه عالم را با کمتر از 15 میلیون تومان می‌سازیم و این اعتبار حتی بخشی اندک از تجهیز کارگاه دیگر دستگاه‌ها نیز محسوب نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید به بخش فرهنگ نیز توجه داشته باشند، افزود: بخش فرهنگ در سال‌های گذشته بسیار محروم بوده است و به این دلیل باید در سال‌جاری به این بخش خطیر و حساس توجه بیشتری شود.

شهریاری با اشاره به اینکه بخش فرهنگ همه سود است، گفت: زمانی که در بخش فرهنگ هزینه می‌شود در جامعه نمودش مشخص می‌شود و باید در این باره توجه ویژه داشت.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر حتی یک خودرو ندارد و در سال‌های گذشته صورت خود را مقابل متدینین با سیلی سرخ نگهداشته‌ایم و باید در سال‌جاری کمکی ویژه‌ای به این بخش شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر با تاکید بر اینکه اعتبار در نظر گرفته شده در این بخش بسیار ناچیز است، عنوان کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر 450 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌اید که بخش زیادی از این اعتبار صرف پرداخت دیون سال‌های قبل می‌شود و عملا کمکی به سازمان تبلیغات شوشتر نشده است.

انتهای پیام/72006/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول