اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استاندار گلستان خبر داد

رشد 28,6 درصدی اعتبارات هزینه‎ای گلستان

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استاندار گلستان در خصوص توزیع اعتبارات هزینه‎ای گفت: استان در حوزه اعتبارات هزینه‎ای نسبت به مصوب سال 1391 از رشد 28,6 درصدی برخوردار شده است و نسبت به عملکرد نیز رشد 19,16 درصدی دارد.

رشد 28,6 درصدی اعتبارات هزینه‎ای گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر پرواز پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‎ریزی استان سال 1392 ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: مصوب اعتبارات هزینه‎ای استان در سال گذشته 714 میلیارد و 415 میلیون ریال بود که در سال‌جاری به 735 میلیارد و 158 میلیون ریال ارتقاء پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری استخدام نیروی انسانی بر اساس ماده 51 قانون برنامه پنجم مجازات و هرگونه استخدام مازاد بر آن تخلف است.

استخدام در هر دستگاهی با تائید معاونت توسعه و سرمایه انسانی امکان‎پذیر است

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استاندار گلستان افزود: هرگونه به کارگیری نیروی انسانی به هر شکل و عنوان در تمام مشاغل و فعالیت‎های دستگاه‎های اجرایی صرفا با مجوز معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس‎جمهور و تائید معاونت امکان‎پذیر است.

پرواز تصریح کرد: برخی از آیتم‎ها نظیر هزینه عائله‎مندی و بازنشستگی در سال‌جاری به صورت ملی دیده شده است.

وی با بیان اینکه بودجه امسال با تاخیر ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: سال گذشته توزیع اعتبارات علاوه بر کمیته برنامه‎ریزی شهرستان برای معاونت برنامه‎ریزی استان نیز بود، اما امسال به لحاظ تاخیر ابلاغ بودجه و گذشت شش ماه از سال، کمیته برنامه‎ریزی شهرستان به لحاظ محدودیت دستورالعمل نباید تشکیل شود.

رقم قابل توجهی بودجه برای بیمه ایثارگران

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استاندار گلستان در خصوص توزیع اعتبارات حقوق و مزایای مستمر بیان داشت: بر مبنای آخرین عملکرد دستگاه‎های اجرایی استان طی چهارماهه سال‌جاری حقوق و مزایای تمام دستگاه‎ها با رشد تقریبی 15 درصد نسبت به عملکرد سال 1391 محاسبه شد و مبلغ 643 میلیارد و 354 میلیون ریال توزیع شد.

پرواز از رقم قابل توجهی بودجه برای بیمه ایثارگران خبر داد و افزود: در سال گذشته برای بیمه ایثارگران عددی دیده نشد، اما امسال رقم قابل توجهی در نظر گرفت شده که مدیران در محل آن باید هزینه کنند.

وی با بیان اینکه اعتبارات خاص برای دستگاه‎های اجرایی تعریف شده است، بیان داشت: به منظور تحقق اهداف سازمانی دستگاه‎های اجرایی که دارای جامعیت در بین دستگاه‎ها برخوردار نبوده است، اعتبارات خاص تخصیص داده خواهد شد که در این راستا 45 میلیارد و 675 میلیون ریال بین دستگاه‎های اجرایی توزیع شد.

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استاندار گلستان از اعتبارات بلاعوض برای فعالیت‎های فرهنگی، دینی و ورزشی به تعدادی از دستگاه‎های اجرایی استان خبر داد و اظهار داشت: دستگاه‎های فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ورزش و جوانان، حوزه هنری، بهزیستی، تبلیغات اسلامی و زندان‎ها از جمله دستگاه‎هایی هستند که از اعتبارات بلاعوض برخوردار می‎شوند.

انتهای پیام/83001/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول