اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خبر داد

توزیع 40 تن موادغذایی در بین توفان زدگان هیرمند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 40 تن موادغذایی در میان توفان‌زدگان شهرستان هیرمند توزیع شد.

توزیع 40 تن موادغذایی در بین توفان زدگان هیرمند

رسول راشکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به دنبال توفان‎های پی در پی و کسب خبر از وضعیت جوی ناپایدار و نامساعد شمال سیستان و بلوچستان، ضمن اعلام آماده باش نیروهای امدادی شهرستان‎های زابل، هیرمند و زهک، جمعیت هلال احمر اقدام به تهیه بسته‎های غذایی ضروری و مورد نیاز کرد تا در صورت احتمال توفان شن روان و تردد نکردن اهالی شهرها و روستاهای اطراف، جمعیت هلال احمر تسریع در امر امدادرسانی داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این راستا در پی توفان‎های پی در پی و شدید مورخ یکم و دوم شهریور که منجر به تعطیلی برخی از ارگان‎ها و مسدود شدن راه‎های مواصلاتی شد، جمعیت هلال احمر مقدار 40 تن مواد غذایی در قالب 100 سبد غذایی شامل (برنج ، شکر، چای کنسروجات، ماکارانی، پروتئین غلاتی، روغن مایع ، قند و پودر رختشویی) با حضور مسئولان در بین آسیب دیدگان 32 روستا با ظرفیت 2398 خانوار توزیع شد.

وی ادامه داد: امدادگران شهرستان‎های تابعه آمادگی دارند تا در صورت کسب خبر از مسدود شدن راه‎های تردد و مواصلاتی روستاهای تابعه نسبت به امدادرسانی اقدام کنند.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول