اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد تأکید کرد

توسعه مراکز آموزشی در ملارد/ راه‌اندازی دبیرستان در روستای خوشنام ملارد

فرماندار شهرستان ملارد بر توسعه مراکز آموزشی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و نیاز به توسعه مدارس در روستاها یک دبیرستان در روستای خوشنام این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

توسعه مراکز آموزشی در ملارد/ راه‌اندازی دبیرستان در روستای خوشنام ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: جمعیت دانش‌آموزی در این شهرستان می‌طلبد تا اقدامات و تمهیدات لازم برای توسعه مراکز آموزشی انجام شود.

وی ادامه داد: توجه به امر آموزش و پرورش باید یکی از مهمترین اولویت‌های ما باشد و با احداث مدارس در این شهرستان به سمت پرورش بیشتر فرزندانمان گام برداریم.

این مسئول با بیان اینکه توجه به توسعه مدارس در روستاها نیز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود، افزود: متأسفانه کمبود و نبود برخی از پایه‌های تحصیلی در روستاها سبب می‌شود که دانش‌آموزان علاقمند به ادامه تحصیل در روستاها با مشکلاتی رو‌به‌رو شوند.

فردی با تأکید بر اینکه تربیت و پرورش امروز فرزندان ما در آینده و فردای کشور تأثیرگذار است، افزود: در این راستا باید توجه ویژه‌ای را به آموزش و پرورش و همچنین توسعه مراکز آموزشی در نقاط مختلف و به ویژه در مناطق محروم یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

وی ارائه امکانات، داشتن نیروهای متخصص و داشتن مدرسه‌ای مناسب را در تربیت و پرروش دانش‌آموزان مهم ارزیابی کرد و گفت: هر کدام از این سه عامل نقش اصلی و اساسی را در پرورش فرزندان ما دارند.

فردی در بخشی دیگر از سخنان خود به احداث دبیرستان در روستای خوشنام این شهرستان اشاره کرد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید این دبیرستان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/2302/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول