اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنقر هشدار داد

دام اعتیاد دشمن برای جوانان ایرانی

امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: دشمن در مقابل رزمندگان که از مرگ هراس نداشتند، از سلاح شیمیایی استفاده کرد و امروز برای جوانان ما که تانک دشمن را منهدم می‌کردند، دام اعتیاد را گسترده است.

دام اعتیاد دشمن برای جوانان ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله برقراری پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان کرمانشاه که با حضور حمید عابدی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و سردار محمدنظر عظیمی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در تالار بعثت برگزار شد، اظهار داشت: مقابله با نفس جهاد فی‌سبیل‌الله است و شهدا این راه را انتخاب کردند و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادند.

برقراری تصریح کرد: با روح ملکوتی می‌توان بدن را ملکوتی کرد و در اسلام به سلامتی بدن بسیار اهمیت داده شده است و بدن سالم همچون شمشیری در مقابل کژی‌ها ایستادگی می‌کند.

امام جمعه سنقرو کلیایی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای به انحراف کشاندن جوانان، ابراز داشت: دشمن برای جوانان ما که تانک دشمن را منهدم می‌کردند، دام اعتیاد را گسترده است.

برقراری تاکید کرد: بسیاری از قهرمانان با دست‌یابی به معرفت، پهلوانان بااخلاق این مرز و بوم شدند و در پهلوانی معرفت و انسانیت مهم است.

وی با اشاره به فتوت‌ها و جوان‌مردی‌های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس با الگوبرداری از حضرت علی (ع)، خاطر نشان کرد: دشمن در مقابل رزمندگان که از مرگ هراس نداشتند، از سلاح شیمیایی استفاده کرد و اعتراف کرد توان ایستادگی در مقابل شهادت‌طلبان را ندارد.

امام جمعه سنقرو کلیایی با تاکید بر حفظ منش پهلوانی و سالم نگه داشتن روح و جسم، ادامه داد: دشمن وقتی ایستادگی جوانان این سرزمین در عرصه‌های مختلف را مشاهده کرد، از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به‌دنبال به انحراف کشاندن جوانان ایران اسلامی است.

برقراری عنوان کرد: دشمن دیوار آتشین سراسر مرزهای ما کشیده و ما باید با سلاح پهلوانی در مقابل تمام خطرات و دسیسه‌های پلید و شوم دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/2700/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول