اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس:

«اداره ورزش» در پایتخت کشتی جهان بی‌سرپرست رها شده است

عضو خانه ملت با گلایه از مدیرکل ورزش مازندران گفت: شهرستان جویبار پایتخت کشتی جهان است اما اداره ورزش و جوانان آن شش ماه بی‌سرپرست رها شده است.

«اداره ورزش» در پایتخت کشتی جهان بی‌سرپرست رها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کمال علیپور صبح امروز در جلسه شورای اداری قائمشهر در آستانه هفته دولت که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد با تاکید بر پرهیز روسای دستگاه‌های اجرایی از ورود در مسائل سیاسی و توجه به جابه‌جایی‌های دولتی اظهار داشت: توجه به این مسائل موجب کم‌توجهی به وظایف اداری در مدیران می‌شود که به تبع آن نگرانی در مردم نیز ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به برخی اتفاقات که برای انتخاب شهردار در میان اعضای منتخب شورای شهر قائمشهر در جریان است خطاب به فرماندار و رئیس اطلاعات شهرستان برای توجه بیشتر به این جریان بیان داشت: قائمشهر وضعیت خوبی ندارد، چرا مردم برای بیان کوچک‌ترین مشکل مربوط به شهرداری باید به بنده یا امام جمعه این شهر مراجعه کنند آیا انجام کارهای اجرایی در دستان ما است.

علیپور علت بروز این مسائل را عدم دقت در انتخاب افراد اعلام کرد و پیرو این اظهارات افزود: حیف است اعضای شورای شهر با افرادی برای انتخاب شهردار صحبت کنند که مشکل و پرونده دارند و افراد پوسیده شهرند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس تصریح کرد: اگر به شهردار فعلی رای نمی‌دهند حداقل شعار ندهند و در انتخاب فرد موردنظر دقت داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با گلایه از مدیرکل ورزش مازندران اذعان داشت: شهرستان جویبار پایتخت کشتی جهان شش ماه اداره ورزش و جوانان آن بی‌سرپرست رها شده است درست است که ما نمی‌خواهیم دخالت کنیم ولی بی‌توجهی سعادتمند به این موضوع تا چه اندازه می‌تواند ادامه یابد.

علیپور با اشاره به شهرستان قائمشهر به عنوان ورزشی‌ترین شهر استان و گلایه از جابه‌جایی مدیریت اداره ورزش و جوانان این شهرستان در شرایط فعلی اظهار داشت: هر چند عزل و نصب حق مدیران است ولی فرماندار نباید اجازه دهد تا فردی به عنوان رئیس بعدی انتخاب نشده، رئیسی از ادارات شهرستان عزل شود و اداره‌ای بی‌سرپرست باقی بماند.

وی افزود: عادل عالیشان تنها یک اعتراض درباره باشگاه شهید وطنی قائمشهر به آقای سعادتمند بیان داشت که موجب شد از سمت ریاست اداره ورزش و جوانان عزل شود.

عضو خانه ملت با ذی حق دانستن مدیران کل در عزل و انتصاب مدیران دستگاه‌های اجرایی بر ثبات در جابجایی‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/86008/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول