اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خبر داد

هماهنگی پلیس و دستگاه قضایی برای برخورد قاطع‌تر با تخلفات رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از هماهنگی پلیس و دستگاه قضایی در این استان برای برخورد قاطع‌تر با تخلفات رانندگی خبر داد.

هماهنگی پلیس و دستگاه قضایی برای برخورد قاطع‌تر با تخلفات رانندگی

همایون شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی دو سال گذشته به طور مرتب و مستمر طرح‌هایی با تلاش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در استان البرز برای اصلاح فرهنگ ترافیکی و همچنین برخورد با تخلفات مهم و حادثه‌ساز در این استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: برخی از این طرح‌ها به صورت مقطعی و برخی دیگر به صورت مستمر اجرا شده و خوشبختانه مردم رضایت خود را از اجرای این طرح‌ها اعلام کرده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: همچنین شاهد هستیم که اجرای این طرح‌ها نقش موثر و تاثیرگذاری در کاهش تخلفات رانندگی و ارتقا فرهنگ ترافیکی در استان البرز داشته است.

شریفی گفت: به همین دلیل طرحی مستمر برای برخورد با تخلفات مهم و حادثه‌ساز در استان البرز از ابتدای هفته جاری آغاز شده است که طی آن در تلاش هستیم با برخی تخلفات رانندگی برخورد جدی و قاطع داشته باشیم.

وی بیان داشت: در اجرای این طرح ماموران راهنمایی و رانندگی در استان البرز با تخلفات حادثه‌سازی چون عدم استفاده از کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن در حین رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عبور از محورهای عبور ممنوع و رفتار نمایشی و حرکت مارپیچ حین رانندگی برخورد جدی خواهند داشت.

*برخی خودروهای متخلف بدون اغماض توقیف می‌شوند

این فرمانده ارشد انتظامی در استان البرز اظهار داشت: به دلیل حادثه‌ساز بودن این نوع از تخلفات، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی موظف شدند تا در صورت مشاهده اینگونه تخلفات، خودرو را توقیف و برای اعمال قانون به پارکینگ هدایت کنند.

شریفی افزود: همچنین برای برخورد قاطع‌تر با تخلفاتی از این دست با دستگاه قضایی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و به طور قطع برخی خودروهای متخلف بدون اغماض توقیف و راننده آنها اعمال قانون خواهد شد.

وی تاکید کرد: به طور قطع این سخت‌گیری‌ها برای حفظ جان شهروندان صورت گرفته و امیدواریم مردم استان البرز در اجرای این طرح‌ که به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، با ماموران پلیس همراهی لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان بیان داشت: خوشبختانه مردم استان البرز تا امروز همکاری خوبی با پلیس داشته و بر رعایت قانون در حین رانندگی تاکید دارند که امیدواریم این رفتار در آینده نیز با جدیت تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول