اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سیراف خبر داد

اجرای 15 پروژه زیرساختی در بندر سیراف

شهردار سیراف از اجرای 15 پروژه زیرساختی در بندر سیراف خبر داد.

اجرای 15 پروژه زیرساختی در بندر سیراف

وحید واعظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر سیراف اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و همه باید با تمام توان در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های عمرانی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری سیراف است و باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

شهردار سیراف تصریح کرد: بندر سیراف از بنادر مهم در سطح استان و کشور است و در گذشته این بندر مرکز تجارت در سطح جهان بوده است.

واعظی با تبریک هفته دولت یادآور شد: هفته دولت فرصتی برای بیان عملکرد مسئولان است و باید خدمات دستگاه‌ها را منعکس کنیم تا مردم در جریان روند امور قرار گیرند.

این مسئول از اجرای 15 پروژه زیرساختی در بندر سیراف خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد 15 پروژه زیرساختی و مهم در بندر سیراف اجرایی و عملیاتی شده که تعدادی از این پروژه‌ها در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: افتتاح فاز 2 پارک نگارستان با اعتبار 13.5 میلیارد ریال و افتتاح سردر گلزار شهدای بندر سیراف و المان یادمان حضرت امام(ره) از جمله پروژه‌های مهم در شهر سیراف است.

شهردار بندر سیراف متذکر شد: آغاز عملیات اجرایی پیاده‌روسازی به میزان 5 هزار و 500 مترمربع با اعتبار یک میلیارد ریال نیز از دیگر برنامه‌های مهم شهرداری بندر سیراف در هفته دولت است.

واعظی در پایان اذعان داشت: تمام توان و ظرفیت موجود را برای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان و جلب رضایت این عزیزان به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/2451/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول