اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دولت

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی لردگان آغاز شد

در دومین روز از هفته دولت، مرکز بهداشتی درمانی منجرموئی از توابع شهرستان لردگان امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم لردگان در مجلس بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی لردگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز بهداشتی درمانی منجرموئی از توابع شهرستان لردگان، اظهار کرد: هفته دولت هفته قدردانی از دولتی است که هدفش ایجاد عدالت، نظم و برابری و اتحاد است.

علی اصغر عنابستانی افزود: دولتی که شهید رجایی آن را بنا کرد، دولتی مکتبی بود که در آن تمام تلاش مسئولان در راستای تحقق اهداف انقلاب و اسلام بود.

وی ادامه داد: این مرکز بهداشتی که امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم در بخش مرکزی شهرستان لردگان واقع شده است که بهره‌برداری از آن پاسخگوی بخش زیادی از مطالبات مردمی این شهرستان خواهد بود.

عنابستانی از صرف 2 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار به‌منظور بهره‎برداری از این طرح خبر داد و گفت: اعتبارات مورد نیاز این طرح از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هفته دولت بهانه خوبی برای تأمل در اقدامات دولت و زمان و فرصت مناسبی برای رصد عملکرد دولت و عرضه خسته نباشید به مسئولان متعهد کشور است.

در دومین روز از هفته دولت، مرکز بهداشتی درمانی منجرموئی امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم لردگان در مجلس، فرماندار لردگان و جمعی از مسئولان بهره‌برداری شد.

به گزارش فارس؛ استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در دومین روز از هفته دولت برای افتتاح و بهره‌برداری از چهار طرح بهداشتی، درمانی، عمرانی و آموزشی به شهرستان لردگان سفر کرده است.

انتهای پیام/68006/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول