اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

افتتاح سومین نمایشگاه هنرهای تجمسی در خلخال

همزمان با گرامیداشت هفته دولت سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی خلخال افتتاح شد.

افتتاح سومین نمایشگاه هنرهای تجمسی در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز همزمان با اولین روز هفته دولت در شهرستان خلخال با حضور مسئول اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و جمعی از علاقمندان به هنر سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی در محل مجتمع فرهنگ ارشاد خلخال افتتاح شد.

سیداحمد معصومی اظهار داشت: نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی در خلخال با هدف شناساندن هنرمندان شهرستان خلخال و ارائه آثار آنها در نمایشگاه است تا اعلام شود که شهرستان خلخال در حوزه هنر و ادب حرفی برای گفتن دارد و وجود این آثار نشان از استعداد ذاتی هنرمندان این شهرستان در حوزه هنر است.

معصومی افزود: در سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی خلخال آثار برجسته از چهار هنرمند هنرهای تجسمی که حائز رتبه‌های کشوری و استانی در حوزه نقاشی، خوشنویسی، تصویرسازی و گرافیک و نگارگری هستند به مدت یک هفته از اول هفته دولت تا هشتم شهریور در مکان دائمی نمایشگاه مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال برپاست و علاقمندان همه روزه از ساعت 10 صبح تا 19 عصر می‌توانند از نمایشگاه آثار نقاشی و تجسمی خلخال بازدید کنند.

 

معصومی با تقدیر از برپا کنندگان نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی گفت: هنرهای تجسمی ذوق زندگی را در قالب هنر و نقاشی و تجسم هنر بر روی کاغذ یا اشیای دیگر مهیا کرده و بینندگان این آثار را به فضای دلنشین هنر سوق می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،خانم ها مریم کنعانی، اکرم رحمتی، حلیمه پارسای ارسون، سیمین صالح‌زاده که دارای مدرک کارشناسی هنرهای تجسمی اهل و ساکن خلخال از دانشگاه تربیت معلم و علامه طباطبائی اردبیل هستند. با گردآوری 35 اثر ارزشمند نقاشی، خوشنویسی، تصویرسازی و گرافیک و نگارگری اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده‌اند.

 

در بین آثار نمایشگاه تابلوهای زیبایی از تلفیق رنگ، حروف، اعداد، حجم‌های هندسی، خطوط مقرنس به چشم دیده می‌شود که در نگاه به این تابلوها آثار برجسته نقاشی و گرافیک نمایان می‌شود.

انتهای پیام/62008/ک30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول