اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

به منظور آغاز عملیات جدید ارتش در ریف دمشق

ارتش سوریه میزان آلودگی شیمیایی منطقه «جوبر» را اندازه گرفت

یک مقام نظامی سوری از اقدام یگان‌های مهندسی ارتش سوریه به اندازه گیری میزان آلودگی شیمیایی در هوای منطقه «جوبر» دمشق خبر داد.

ارتش سوریه میزان آلودگی شیمیایی منطقه «جوبر» را اندازه گرفت

یک مقام نظامی ارتش سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق افزود: نیروی زمینی ارتش سوریه کوی «جوبر» در دمشق را از همه جهت‌ها محاصره کرده و خود را برای آغاز عملیات گسترده به منظور پاکسازی این منطقه از وجود عناصر تروریستی آماده کرد.

به گفته این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، نیروهای ارتش سوریه علاوه بر محاصره کلی کوی جوبر، برخی از مناطق مخصوص از جمله «برج المعلمین»، میدان «المناشر» و تونل «حرمله» در داخل این کوی را محاصره کردند.

این مقام نظامی ارتش سوریه با اشاره به حمله شیمیایی افراد مسلح به منطقه جوبر و ریف دمشق، گفت: یگان‌های مهندسی ارتش سوریه اقدام به اندازه گیری میزان آلودگی شیمیایی در هوای کوی «جوبر» کردند. این امر به منظور تعیین زمان مناسب برای ورود نیروهای پیاده نظام به این منطقه و آغاز عملیات ارتش برای پاکسازی این منطقه از وجود عناصر تروریستی است.

این منبع سوری، عملیات ارتش در جوبر و ریف دمشق را سرنوشت ساز خواند و تاکید کرد: انتظار می‌رود این عملیات طی چند روز آینده به پاکسازی چندین محور منتهی به جوبر منجر شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول