اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جبهه ‌النصره دولت سوریه را به حمله شیمیایی تهدید کرد

«ابومحمد الجولانی» رهبر گروه تروریستی «جبهه ‌النصره» با صدور پیامی، دولت سوریه را به دست داشتن در حمله شیمیایی به «غوطه» شرقی متهم کرد و گفت گروهش به زودی به شهرهای علوی‌نشین حمله شیمیایی می‌کند.

جبهه ‌النصره دولت سوریه را به حمله شیمیایی تهدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، «ابومحمد الجولانی» رهبر گروه تروریستی «جبهه‌النصره» دولت سوریه را به حمله شیمیایی به شهرهای علوی‌نشین این کشور، تهدید کرد.

الجولانی در پیام صوتی دو دقیقه‌ای که امروز منتشر کرد، ضمن متهم کردن دولت سوریه به حمله شیمیایی به «غوطه» شرقی، اعلام کرده است «جبهه النصره» مجاز است این حمله را با تسلیحاتی مشابه پاسخ دهد.

چهارشنبه هفته گذشته مخالفان دولت سوریه با انتشار تصاویری از حمله شیمیایی به منطقه «غوطه» در حومه دمشق، دولت را به انجام این حمله متهم کردند. این در حالی است که مقامات مختلف سوری این ادعا را قویا رد کرده و آن را فضاسازی مخالفان همزمان با ورود بازرسان سازمان ملل به سوریه خوانده‌اند. اسنادی هم که روسیه در اختیار دارد، نشان می‌دهد این حمله از مناطقی انجام شده که تحت کنترل مخالفان است.

رهبر تروریست‌های سوری در پیام صوتی خود تهدید کرده است که «با هزار موشک به شهرهای علوی‌نشین» حمله می‌کند. جبهه‌النصره یکی از گروه‌های وابسته به القاعده بوده و نام آن از چند ماه قبل در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار گرفته است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول