اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیراب سوادکوه:

نانوایی‌‌های زیراب در مازندران پاسخگوی خوش‌نشین‌ها نیستند

بخشدار زیراب در شهرستان سوادکوه گفت: نانوایی‌های بخش زیراب سوادکوه پاسخگویی حجم گسترده مسافران و خوش‌نشین‌ها و دهستان‌های بخش‌های اطراف نیستند.

نانوایی‌‌های زیراب در مازندران پاسخگوی خوش‌نشین‌ها نیستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حشمت‌الله سمیعی صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت آرد و نان بخش زیراب در مازندران با اشاره به جمعیت بیش از 21 هزار نفر در این بخش و حضور 33 درصد جمعیت شهرستان سوادکوه در بخش زیراب، گفت: بخش زیراب از مناطق مسافرپذیر استان مازندران است که نقاط دیدنی و ییلاقی آن همواره پذیرای تعداد زیادی از مسافران بوده است.

بخشدار زیراب در شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در ایام تعطیلات بخش زیراب همواره با حضور گسترده مسافران روبه‌رو است، افزود: نانوایی‌های بخش زیراب سوادکوه پاسخگوی حجم گسترده مسافران و خوش‌نشین‌ها و دهستان‌های بخش‌های اطراف نیستند.

وی با بیان اینکه استفاده اهالی دهستان ولو پی از سهمیه آرد و نان بخش زیراب بر حجم فعالیت نانوایی‌ها با سهمیه آرد این بخش افزوده است، خاطرنشان کرد: سهمیه آرد هر نفر در بخش زیراب هفت کیلو و 200 کیلو گرم است که برابر با 3 هزار و 960 کیسه آرد در طول ماه می‌شود.

سمیعی با تاکید بر اینکه با کمبود آرد در بخش زیراب مواجه هستیم، تصریح کرد: ما خواهان افزایش سهمیه آرد برای 32 واحد نانوایی بخش زیراب هستیم و نانوایی‌ها نمی‌توانند به غیر ساکنان بومی نان ندهند و افزایش سهمیه آرد راهکار مناسبی برای ارائه خدمات به مسافران و روستائیان خوش‌نشین و ساکنان بخش‌های مجاور است.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول