اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رادیو معارف صورت می‌گیرد

پخش برنامه «برای مردم» در هفته دولت

رادیو معارف با برنامه «برای مردم» در هفته دولت به موضوع ویژگی‌های دولت مطلوب از دیدگاه حضرت امام و مقام معظم رهبری می‌پردازد.

پخش برنامه «برای مردم» در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، احمد عارف خانی مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف گفت: بررسی وظایف دولت مطلوب اسلامی از منظر امام و رهبری، ویژگی‌های حکومت و دولت اسلامی از منظر امام راحل، بررسی نقاط قوت و ضعف دولت‌ها در جمهوری‌ اسلامی و بررسی ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر از منظر امام راحل و رهبر انقلاب از محورهای موضوعی این برنامه‌ است که با کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین حسینی تبیین و بررسی می‌شود.

وی افزود: همچنین به مناسبت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر موضوع برنامه «برای مردم» به معرفی ویژگی‌های شخصیتی این دو شهید بزرگوار می‌پردازد.

برنامه «برای مردم» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به سردبیر تهیه کنندگی روح الله حسینیان دوم تا هفتم شهریور ماه از ساعت 8 و 40 دقیقه و روز جمعه هشتم شهریور از ساعت 10:00صبح تقدیم شنوندگان و معارف جویان شبکه رادیویی معارف خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول