اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان:

سیره و روش حضرت علی (ع) باید سرمشق جوانان ایرانی باشد

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان طی بیانیه‌ای اعلام کرد سیره و روش حضرت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) باید سرمشق و الگوی جوانان ایرانی به خصوص ورزشکاران ایران اسلامی قرار گیرد.

سیره و روش حضرت علی (ع) باید سرمشق جوانان ایرانی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از باشگاه فولاد ماهان، همزمان با فرارسیدن هفدهم شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و بسیج ورزشکاران محمدرضا ساکت، مدیرعامل این باشگاه با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای این روز را به مدیران و مسئولان این دو حوزه در کشور و استان تبریک گفت.

در بخشی از پیام باشگاه فولاد ماهان سپاهان به محسن مهرعلیزاده، رئیس فدراسیون جهانی زورخانه‌ای و محمدرضا طالقانی، رئیس فدراسیون زورخانه‌ای ایران به مناسبت فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای آمده است: بدینوسیله فرارسیدن هفدهم شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای را به حضرتعالی به عنوان سکان‌دار این رشته ورزشی جوانمردانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سیره و روش حضرت امیرالمؤمنین (ع) باید سرمشق و الگوی جوانان ایرانی به خصوص ورزشکاران ایران اسلامی قرار گیرد تا استقرار کامل روحیه جوانمردی و منش پهلوانی در سایر آحاد جامعه نیز محقق شود.

در بخشی از پیام محمدرضا ساکت به مناسبت فرارسیدن روز بسیج ورزشکاران نیز اینگونه آمده است: بدینوسیله فرارسیدن هفدهم شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و نامگذاری این روز بزرگ به عنوان روز بسیج ورزشکاران را به شما و تمامی ورزشکاران بسیجی کشور عزیزمان ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

شکی نیست بسیج ورزشکاران با اتخاذ رویکردهای متنوع به عنوان یکی از مهمترین ارکان جامعه ورزش کشور در خلق حضور حماسی در تمامی صحنه‌های ورزشی و فرهنگی و رشد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کشور نقشی تعیین کننده بر عهده دارد.

امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت‌های چشمگیر این ورزشکاران در سطوح ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/63006/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول