اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان مطرح کرد

اصلاح سبک زندگی عامل سلامت جامعه

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: اصلاح سبک و سیاق زندگی از سوی افراد جامعه، بخش عظیمی از مشکلات پیش رو را از بین می‌برد.

اصلاح سبک زندگی عامل سلامت جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از ظهر امروز در بیست و یکمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در همدان اظهار داشت: توجه به مقوله فرهنگ عامل پیشبرد امور می‌شود پس باید مد نظر باشد.

وی بیان داشت: ما در بسیاری از زمینه‌ها و عرصه‌های اجتماعی و خانواده با مشکل مواجه هستیم که برای حل این مشکل باید سبک و سیاق زندگی خود را اصلاح کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: اصلاح سبک و سیاق زندگی ابتدا باید در کلاس‌های درس تبیین و نهادینه شود.

وی با بیان اینکه باید ساختار دانش‌محوری بر ساختار تجربه‌محوری غالب شود، ابراز داشت: این مهم عامل توسعه بیشتر می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه حلقه بین جامعه و صنعت است و با نگاهی شاهد آن هستیم که سنگ‌بنای توسعه کشور‌های پیشرفته در ابتدا بر مبنای فنی و حرفه‌ای بوده است.

ابراهیم کارخانه‌ای عنوان کرد: در رابطه با تربیت نیروی کار در کشور بین سازمان‌ها و وزارت علوم باید هماهنگی وجود داشته باشد تا بیکاری را در جامعه ریشه‌کن کنیم زیرا ممکن است در جایی مازاد نیرو و در جای دیگری کمبود نیرو داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار‌های منتشر شده از سوی  وزارت علوم، 10 درصد از پژوهش‌ها وارد چرخه علمی و صنعتی جامعه می‌شود و 90 درصد آن بایگانی می‌شوند.

انتهای پیام/89007/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول