اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان مطرح کرد

همدان مستعد تبدیل شدن به قطب دانشگاهی غرب کشور

فرماندار همدان گفت: همدان این ظرفیت تبدیل شدن به قطب دانشگاهی غرب کشور را دارد.

همدان مستعد تبدیل شدن به قطب دانشگاهی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در حاشیه بیست و یکمین جشنواره جشنواره سراسری فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کشور مظلوم واقع شدند.

وی بیان داشت: این دانشگاه‌ها جایگاهی را که باید، در جامعه به دست نیاوردند و در این راستا باید تلاش کنیم تا جایگاه واقعی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را به آنان برگردانیم.

فرماندار همدان ادامه داد: امروز رویکرد آموزش و پرورش سوق دادن دانش‌‍‌آموزان به سمت رشته‌های فنی در جامعه است که این حجم عظیم در آینده نیازمند رشته‌های متنوع، امکانات و تجهیزات است.

لزوم توجه و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای خیل عظیم هنرجویان در آینده

وی افزود: اگر امروز زیرساخت‌های لازم را برای خیل عظیم هنرجویان در آینده فراهم نکنیم طی چند سال آینده با مشکل تراکم جمعیت در این بحث مواجه خواهیم بود.

قهرمانی‌مطلق یادآور شد: بحث اشتغال یکی از مهم‌ترین بحث‌های جامعه ما است که بیشترین دغدغه مردم نیز به همین بحث باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه 98 درصد فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و حرفه‌ای وارد بازار کار می‌شوند عنوان کرد: دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای یکی از مراکز بسیار مهم و کاربردی در کشور است.

فرماندار همدان به تبدیل همدان به قطب دانشگاهی کشور اشاره کرد و بیان داشت: استان همدان به لحاظ قرار گرفتن در بین جند استان صنعتی کشور، ظرفیت تبدیل به قطب دانشگاهی غرب کشور را دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی همدان به مرکز و داشتن فرودگاه بین‌المللی، قابلیت تبدیل به قطب دانشگاهی در غرب کشور را داریم.

قهرمانی مطلق در پایان سخنانش گفت: ما در استان همدان همه امکانات را داریم و برای تبدیل شدن همدان به قطب دانشگاهی تمام توان و امکاناتمان را بکار می‌گیریم.

انتهای پیام/89007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول