اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

اعتبار 25 میلیارد تومانی ساخت نیروگاه زباله‌سوز ابلاغ شد

استاندار مازندران گفت: در سال جاری 25 میلیارد تومان برای نیروگاه تولید برق از زباله در نوشهر و بابل اختصاص داده شد که به مسئولان شهری این دو شهر ابلاغ شد.

اعتبار 25 میلیارد تومانی ساخت نیروگاه زباله‌سوز ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مازندران برای توسعه سند راهبردی در مازندران شد و اظهار داشت: برای توسعه مازندران ارگان‌های دولتی نیاز است همکاری لازم داشته باشند.

استاندار مازندران در ادامه به نقش اثرگذار دانشگاه‌ها برای توسعه استان مازندران نیز اشاره کرد و گفت: از نقش اثرگذار دانشگاه بزرگ مازندران برای تدوین این سند نیز استفاده شود.

نماینده عالی دولت در مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: در تدوین سند توسعه اقداماتی انجام شود که دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه مازندران به عنوان ناظر، نظرات کارشناسی خویش را ارائه دهند.

وی با اشاره به تحقق آخرین سفر هیئت دولت دهم به مازندران گفت: در سفر چهارم هیئت دولت به مازندران بیش از 7 هزار میلیارد ریال سند در اختیار حسابرسان قرار گرفت.

استاندار مازندران در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد: اعتبارات استانی سال گذشت مازندران کمتر از 60 میلیارد تومان بوده است ولی دانشگاه علوم پزشکی مازندران 50 میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده است.

طاهایی ساماندهی زباله در مازندران را یکی از ضرورت‌های مهم استان مازندران برشمرد و گفت: در سال جاری 25 میلیارد تومان برای نیروگاه تولید برق از زباله در نوشهر و بابل اختصاص داده شد که این مبلغ نیز به مسئولان شهری این دو شهر ابلاغ شد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول