اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان مطرح کرد

دولت رجایی و باهنر الگوی برتر همه دولت‌ها

فرماندار تویسرکان شهیدان رجائی و باهنر را بهترین الگو برای خدمت صادقانه دانست و گفت: دولت رجائی و باهنر الگوی برتر برای همه دولت‌هاست.

دولت رجایی و باهنر الگوی برتر همه دولت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، نخستین روز از هفته دولت حسین‌علی شرکائی با دیگر مسئولان شهرستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این آیین فرماندار تویسرکان با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: هدف از نامگذاری این روزها به نام شهیدان رجایی و باهنر با عنوان هفته دولت ایجاد زمینه و فرصت برای تجدید میثاق با آرمان‌های ارزشی انقلاب  به منظور خدمت صادقانه و ارائه خدمات و دستاوردهای نظام است.

شرکائی اطلاع‌رسانی خدمات دولت را در شکل‌های مختلف برای عموم مردم ضروری دانست و گفت: اطلاع‌رسانی اقدامات و تلاش‌های دولت در حوزه‌های مختلف به جامعه سبب تقویت روحیه و امید در بین مردم می‌شود.

وی شهیدان رجائی و باهنر را بهترین الگو برای خدمت صادقانه دانست و افزود: دولت رجائی و باهنر الگوی برتر برای همه دولت‌هاست.

شرکائی هفته دولت را یادآور فداکاری و همت شهدای دولت خواند و تصریح کرد: این روزها گرامیداشت دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی بود.

وی در خصوص برنامه‌های هفته دولت در تویسرکان گفت: بهره‌برداری از شرکت لطیف گستر، چاه جدید آب شرب تویسرکان، تصفیه‌خانه فاضلاب، دو مرغداری با ظرفیت‌های 20 هزار قطعه‌ای و مسکن مددجویان بخشی از برنامه‌های این هفته است.

فرماندار تویسرکان افزود: بازدید از خانواده شهدا مراسم فرهنگی ورزشی ـ زورخانه‌ای، مسابقات ورزشی، مراسم گرامیداشت شهدای کارمند، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، کوهپیمایی عمومی در این هفته انجام می‌شود.

وی گفت: روزهای بزرگداشت یاد و خاطر شهیدان رجائی و باهنر 36 پروژه با صرف 295 میلیارد ریال با حضور مسئولان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/89010/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول