اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

ساخت 100 پروژه ساختمان اداری در مازندران

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از ساخت بیش از 100 پروژه ساختمان اداری در مازندران خبر داد.

ساخت 100 پروژه ساختمان اداری در مازندران

سید عباس رهگشای  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در حال حاضر این اداره کل ساخت و نگهداری راه و ساخت ساختمان‌های اداری موردنیاز دستگاه‌های اجرایی را بر عهده گرفته است.

وی افزود: ساختمان‌های اداری مشتمل بر بیش از یک هزار پروژه ساخت راه و راهداری و بیش از 100 پروژه ساختمان اداری از جمله فرمانداری‌ها، ادارات کل و شهرستانی، کتابخانه‌ها، مجتمع‌های فرهنگی و بیمارستان‌های دولتی فوق تخصصی است که از جمله می‌توان به عملیات اجرایی احداث 15 ساختمان کتابخانه مرکزی شهرهای این استان با صرف اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال اشاره کرد.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در ادامه به مشخصات اجرایی کتابخانه مرکزی سلمانشهر اشاره و تصریح کرد: ساختمان این کتابخانه با زیربنای 750 متر مربع با صرف اعتباری بیش از 3 میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.  

رهگشای به شهرهایی که عملیات ساخت کتابخانه در آنها در حال اجراست اشاره و اظهار داشت: شهرهای بهشهر، ایزدشهر، آمل، چالوس، نکا و بابل از جمله شهرهایی هستند که احداث کتابخانه در آنها در دست اجراست.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول