اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم شهریورماه جاری

پزشکان نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

رئیس سازمان نظام پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم تجلیل از پزشکان نمونه این استان سوم شهریورماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

پزشکان نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود جاوید صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تکریم از پزشکان، تکریم صاحبان دست‌های شفابخشی است که انسانیت را در عرصه حرفه‌ای خود تجربه می‌کنند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت پزشکان تأکیدی بر گرامیداشت امر مهم سلامت در جامعه است، گفت: سلامت از شاخصه‌های مهم توسعه در کشور است که پزشکان همواره با انسانیت و عطوفت بی نظیر در راستای توسعه آن تلاش مضاعف دارند.

جاوید از برگزاری مراسم تجلیل از پزشکان نمونه استان خبر داد و گفت: مراسم تجلیل از پزشکان نمونه استان با همکاری سازمان نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی و سازمان بسیج جامعه پزشکی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از پزشکان و یادآوری خدمات ارزنده پزشکان به جامعه برشمرد و گفت: رعایت کردن شان جامعه پزشکی، سابقه فعالیت، پرداختن به امور عام المنفعه از شاخصه‌های انتخاب پزشکان نمونه است.

جاوید با بیان اینکه این مراسم سوم شهریورماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود، اضافه کرد: در این مراسم از خانواده دو نفر از پزشکان در گذشته جامعه پزشکی و 23 پزشک نمونه تجلیل و قدردانی می‎شود.

انتهای پیام/68001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول