اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم داماش گیلان:

مقابل گسترش فولاد خوش‌شانس بودیم / فقط از لحاظ جدولی در بحران بودیم

سرمربی تیم داماش گیلان گفت: امروز شانس با ما یار بود و مقابل تیم گسترش فولاد خوش‌شانس بودیم.

مقابل گسترش فولاد خوش‌شانس بودیم / فقط از لحاظ جدولی در بحران بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، افشین ناظمی جمعه شب بعد از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد بازی خوبی بودیم و هر دو تیم برای زدن گل حملات زیادی را روی دروازه هم تدارک دیدند.

سرمربی داماش گیلان گفت: گسترش فولاد و داماش مقابل هم بازی فیزیکی ارائه داده، اما ما راه‌های نفوذ تیم گسترش فولاد را بسته بودیم و اجازه ندادیم این تیم موقعیت گل‌زنی برای خود ایجاد کند.

وی افزود: با تلاش بازیکنانم امروز به سه امتیاز شیرین دست یافتیم و باید بگویم که من از بازیکنانم حتی در بازی‌های قبلی نیز راضی بوده و فقط از لحاظ جدولی در بحران قرار داشتیم.

ناظمی مسبب گرفتن شش دقیقه وقت اضافی را اتلاف وقت بازیکنانش ندانست و ابراز داشت: مصدومیت‌های بازیکنان داماش واقعی بوده و حتی بازیکنان گسترش فولاد نیز چندین‌بار مصدوم شده و بازی متوقف شد.

وی در مورد داوری این مسابقه نیز گفت: وقتی در زمین خودمان پنالتی برای تیم ما نگرفتند، در مورد داوری اظهار نظر نکردم و امروز نیز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.

بازیکن سابق تیم داماش گیلان در مورد بازی‌های قبلی تیمش نیز گفت: ما در مقابل ملوان و استقلال بسیار بدشانس بودیم و موقعیت‌های خوبی را برای زدن گل داشتیم که با تعارف مهاجم‌های تیم این موقعیت‌ها از دست رفت.

وی این پیروزی را موجب ارتقای سطح روحی تیمش دانسته و عنوان کرد: مسلما برای بازی‌های آینده از روحیه بالایی برخوردار بوده و برای پیروزی‌های آتی به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام/60001/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول