اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

ناظمی: داماش تا اینجای لیگ بدشانس بوده است/به تدریج خوب می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: بازیکنان ما تلاش خود را انجام می‌دهند و حتی به گواه کارشناسان بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم اما در کسب نتیجه لازم بدشانس بودیم و امیدوارم در هفته‌های آینده جبران کنیم.

ناظمی: داماش تا اینجای لیگ بدشانس بوده است/به تدریج خوب می‌شویم

افشین ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بازی داماش در هفته ششم لیگ برتر در برابر گسترش فولاد تبریز، اظهار کرد: در بازی قبلی در مقابل استقلال حق ما باخت نبود و بد شانس بودیم و با وجود داشتن موقعیت‌های خوب نتوانستیم از آن بازی امتیازی کسب کنیم اما آن بازی تمام شد و ما به هفته‌های آینده می‌اندیشیم.

وی افزود: پس از بازی با استقلال سعی کردیم یک ریکاوری بدنی و روحیه‌ای خوب داشته باشیم و بازیکنان خود را آماده بازی با گسترش فولاد کنیم.

سرمربی داماش گیلان، گسترش فولاد را تیم خوبی ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه اینکه تیم گسترش تازه به لیگ برتر آمده‌ است اما بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای اثبات خود دارند.

وی با بیان اینکه فیلم بازی‌های گذشته گسترش فولاد را در لیگ برتر دیده‌ام، تصریح کرد: آنها هفته گذشته در مقابل صبای قم بازی خوبی را انجام دادند و در 10 دقیقه پایانی فشار زیادی بر میزبان وارد کردند و توانایی‌های زیادی دارند.

ناظمی با اشاره به نتایج داماش در دیدارهای قبلی، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما تلاش خود را انجام می‌دهند و حتی به گواه کارشناسان بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم اما در کسب نتیجه لازم بدشانس بودیم و امیدوارم در هفته‌های آینده جبران کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به وضعیت داماش در جدول رده‌بندی لیگ برتر، باید در دیدارهای آینده جبران کنیم و به همین منظور در دیدار مقابل گسترش فولاد تلاش می‌کنیم با دست پر از میدان خارج شویم.

سرمربی داماش به بازیکنان غایب تیمش در تبریز اشاره کرد و متذکر شد: در دیدار مقابل گسترش فولاد محمد رضا مهدوی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم ضمن اینکه محمد آبشک نیز به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول