اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

پیروی نکردن از رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث انحراف مصر شد

امام جمعه شهرستان دزفول گفت: پیروی نکردن از رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث انحراف مصر شده و دشمنی نکردن با اسرائیل این مسئله را تشدید کرد.

پیروی نکردن از رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث انحراف مصر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان دزفول اظهار داشت: این روزها از مصر اخبار نگران کننده‌ای دریافت می‌شود که به دلیل بدرفتاری و انحراف انقلاب مصر توسط اخوان المسلمین، شاهد آزادی فرعون مصر(نامبارک) هستیم و این در حالی است که محمد مرسی و عده‌ای از گروه اخوان المسلمین در حال محاکمه هستند.

امام جمعه دزفول در ادامه بررسی انقلاب مصر اظهار داشت: اخوانی‌ها نتوانستند از انقلاب مصر و شور و حال مردم  استفاده بهینه کرده و برنامه‌ریزی درستی برای پیشبرد اهداف انقلاب انجام دهند تا جایی که سعی کردند هم با امریکایی‌ها، هم با مردم ارتباط برقرار کنند و تلاش کردند تا با اسرائیل دشمنی نکنند.

وی افزود: همان امریکایی‌ها‌یی که با اخوانی‌ها ارتباط داشته به ارتش و نیروهای نظامی کمک کرده و انقلاب مصر و سران آن را دچار انحراف کرده و یکی از علل اصلی کج رفتاری سران انقلاب مصر گوش ندادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده که چندی پیش خطاب به آنان اظهار داشتند.

قاضی دزفولی ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و به مناسبت شروع دولت جدید گفت: دولت باید به فرموده رهبری با فساد اقتصادی مخصوصا فساد دستگاه‌های دولتی مبارزه کند و در رسیدگی به مقوله فرهنگی کوشا بوده چون تلاش دشمنان ما بیشتر جنبه فرهنگی و تهاجم از طریق آن است.

خطیب نماز جمعه  شهرستان دزفول ابراز داشت: دولت باید به اولویت‌بندی نیازهای جامعه توجه ویژه‌ای داشته که کدام مشکل در جامعه اولویت داشته سپس بر روی حل آن سرمایه گذاری کرده که الان و در حال حاضر گرانی یکی از مهمترین مسئله جامعه است که باید هرچه سریعتر به آن رسیدگی شود.

وی گفت: دیگر توجه دولت باید به مسئله سرعت و دقت در کار بوده که اگر سرعت باشد دقت نباشد شتابزدگی است ولی اگر این دو باهم ادغام شوند، کارساز شده و رئیس جمهور و وزرا باید از کارشناسان و مشاوران نظرخواهی کنند.

امام جمعه دزفول گفت: دولت نباید توقعات مردم را بالا ببرد و این توقعات باید متناسب با امکانات کشور ایجاد شود و هیئت وزیران قولی به مردم ندهند که  نتوانند عملی کند.

انتهای پیام/72006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول