اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

مصوبه پروژه نفلین سینیت اجرایی شود

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نفلین سینیت سراب اولویت اصلی مدیریت استانی بوده و باید این مصوبه اول ریاست جمهوری رنگ اجرایی به خود بگیرد.

مصوبه پروژه نفلین سینیت اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمد اشرف‌نیا بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از شوراهای سوم شهرهای چهارگانه در شهرستان سراب با ارائه گزارشی از روند پروژه‌های عمرانی سراب اظهار کرد: نفلین سینیت اولویت اصلی مدیریت استانی بوده و باید این مصوبه اول ریاست جمهوری رنگ اجرایی به خود بگیرد.

وی خدمتگزاری به مردم در سایه چتر ولایت را وظیفه همه مسئولان و کارگزاران دانست و افزود: راه ترقی و توسعه منطقه جذب سرمایه گذار و بها دادن به کارآفرین‌ها و تولیدکنندگان مولد است.

اشرف نیا تصریح کرد: با شناسایی استعدادهای هر منطقه باید زیرساخت های لازم را برای سرمایه‌گذاران در آن بخش ها فراهم کنیم.

وی همچنین از شهرداری سراب خواست تا تکلیف خیابان فردوسی شرقی را که 18 سال است در حال اجراست مشخص کند.

حل مشکلات اقتصادی مردم

مسعود سعادتی فرماندار سراب نیز در این مراسم گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات، حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را رقم زد.

وی با بیان اینکه رویکرد مردم به دولت تدبیر و امید موجب باورتر شدن امید مردم شده است، اظهار کرد: مردم امیدوارند تا مشکلات و معضلات کشور تدبیر شود.

فرماندار سراب با گرامیداشت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را الگوهای ارزنده مدیریتی توصیف کرد.

سعادتی با اشاره به روند توسعه شهرستان و طرح‌های عمرانی در حال اجرا در سراب تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار و گسیل سرمایه‌ها به منطقه هدف اصلی مدیریت اجرایی شهرستان بوده و در این زمینه بیشترین حجم سرمایه گذاری در حوزه عمران شهری و شهرداری است.

انتخاب شهردار ضعیف خیانت به مردم است

حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی امام جمعه سراب همچنین در این همایش گفت: اعضای شوراهای چهارم باید در انتخاب شهردار دقت کرده و مسائل جناحی و منافع فردی و گروهی را در نظر نگیرند.

اکرمی افزود: انتخاب شهردار ضعیف و ناکارآمد خیانت به مردم و انتخاب شهردار توانمند خدمت به مردم است.

معرفی مدیران جدید سراب

بر اساس این گزارش، مسعود سعادتی فرماندار سراب در ادامه این نشست با قدردانی از خدمات اداره برق در همکاری با طرح بزرگراه بستان آباد ـ سراب مدیران جدید ادارات را معرفی کرد.

بر این اساس موسوی به عنوان رئیس جدید اداره ثبت و اسناد، عباسیان به عنوان رئیس زندان سراب، بنی فاطمه به عنوان رئیس کتابخانه های عمومی،حجت‌الاسلام علی اکبری به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی و حسین نژاد به عنوان رییس آب و فاضلاب سراب معرفی شدند.

انتهای پیام/60001/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول