اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب:

دانشکده علوم پزشکی سراب رنگ واقعیت گرفت

نماینده مردم سراب گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و مساعدت مسئولان اجرایی وزارت بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی سراب برای نیم سال دوم سال جاری در چهار رشته دانشجو می‌پذیرد.

دانشکده علوم پزشکی سراب رنگ واقعیت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مهناز بهمنی ظهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این رشته‌ها در دفترچه انتخاب رشته قید شده است، اظهار کرد: رشته‌های پرستاری، علوم آزمایشگاهی، بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی و فوریت‌های پزشکی در مقطع کاردانی رشته‌های مصوب هستند.

نماینده مردم سراب با برشمردن مزایای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در سراب ابراز داشت: افزون بر تامین نیروهای مورد نیاز در حوزه سلامت، ایجاد این دانشکده موجب ماندگاری نیروهای کارآمد و متخصص در شهرستان سراب و کمکی برای توسعه فراگیر شهرستان خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از حضور قریب‌الوقوع دکتر عین‌اللهی معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان برای بازدید و افتتاح دانشکده علوم پزشکی در سراب خبر داد.

بهمنی در عین حال خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها با هدف افزایش رشته‌های پزشکی دنبال خواهد شد.

ابراهیم خلیل بایرامی رئیس شبکه بهداشت و درمان سراب گفت: با تصویب رشته‌های تحصیلی برای دانشکده پیراپزشکی در گام اول 60 دانشجو پذیرش خواهد شد.

وی 15 نفر (زن و مرد) برای کارشناسی پرستاری، 15 نفر (زن و مرد) برای کارشناسی علوم آزمایشگاهی، 15 نفر (زن و مرد) برای کارشناسی بهداشت عمومی و 15 نفر (صرفا مرد) برای کاردانی فوریت‌های پزشکی را موارد مندرج در دفترچه انتخاب رشته امسال کنکور سراسری اعلام کرد.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول