اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحفیظی 92-91

طرح یک‌ساله حفظ قرآن کریم کاشان پایان یافت

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان، از پایان طرح یک‌ساله حفظ قرآن کریم در سال تحفیظی 92-91 خبر داد.

طرح یک‌ساله حفظ قرآن کریم کاشان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن‌زاده صبح امروز در آیین اختتامیه طرح یک‌ساله حفظ قرآن کریم مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان اظهار داشت: با پایان طرح یک‌ساله حفظ قرآن کریم مؤسسه امیرالمؤمنین (ع) کاشان یک قدم به تحقق منویات مقام معظم رهبری برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم نزدیک‌تر شدیم.

وی افزود: در طرح تخصصی یک‌ساله حفظ قرآن کریم در سال تحفیظی 92-91 شعبه برادران مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان 45 نفر داوطلب مردادماه سال گذشته در مصاحبه ورودی شرکت کردند که از این تعداد 25 نفر موفق به حضور در طرح آزمایشی شهریورماه شدند و بعد از آزمون پایانی طرح آزمایشی، داوطلبان در مهرماه سال گذشته مجوز حضور در طرح یک‌ساله حفظ قرآن را دریافت کردند.

مدیرعامل مؤسسه برگزیده و برتر کشور در حوزه آموزش نهج‌البلاغه کشور، با اشاره به اینکه، قرآن‌آموزان، روزانه دو صفحه از قرآن کریم را همراه با ترجمه و تفسیر حفظ روز بعد به استاد کلاس تحویل می‌دادند گفت: شرکت‌کنندگان در این طرح علاوه بر روزانه 8 تا 10 ساعت حفظ، در کلاس‌های اخلاق، احکام، آموزش تجوید، ترتیل و جلسات پرسش و پاسخ شرکت داشته‌اند.

حسن‌زاده، اردوهای زیارتی، سیاحتی و برنامه‌های ورزشی و استفاده از وسایل تفریحی در محیط خوابگاه را از دیگر برنامه‌های طرح یک‌ساله حفظ قرآن کریم ذکر کرد.

وی یادآور شد: طی مدت برگزاری 10 دوره طرح یک‌ساله حفظ قرآن کریم و طرح‌های گوناگون حفظ در شعب خواهران و برادران این مؤسسه، نزدیک به 40 نفر حافظ کل قرآن کریم و بالغ بر 300 نفر نیز موفق به حفظ قسمت‌هایی از این کتاب الهی شدند.

طرح یک‌ساله حفظ قرآن کریم در سال تحفیظی 92-91 شعبه برادران مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان که به صورت خوابگاهی و شبانه‌روزی برگزار شد در پایان مردادماه سال جاری با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/2406/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول