اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بویراحمد عنوان کرد

گلایه‌مندی روستائیان از کیفیت نامطلوب آرد نانوایی‌ها

بخشدار مرکزی بویراحمد با ابراز گلایه‌مندی از کیفیت نامطلوب نان گفت: انتظار می‌رود مسئولان امر توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

گلایه‌مندی روستائیان از کیفیت نامطلوب آرد نانوایی‌ها

برزو شجاعی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به وضعیت آرد نانوایی‌ها در سطح روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارشات واصله آرد نانوایی‌های روستایی از کیفیت نامطلوبی برخوردار هستند.

بخشدار مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه نان به عنوان قوت غالب آحاد جامعه خصوصا روستائیان است، اظهار کرد: به دلیل کیفیت نامطلوب آرد، بیشتر نانوایی‌های روستاهای بخش مرکزی آرد از تعاون روستایی‌ خریداری نمی‌کنند که این موضوع نانوایی‌ها را دچار مشکلاتی کرده، است.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر نانوایی‌ روستاها به صورت مستقیم آرد آزاد از طریق شیراز و دیگر مکان‌ها تهیه می‌کنند که با این وجود متصدیان نانوایی‌ها خسارات زیادی را متحمل شدند و در حال حاضر مردم روستا نیز گلایه‌های زیادی در این خصوص دارند.

شجاعی‌پور با تاکید بر اینکه کیفیت نامطلوب آرد باعث نارضایتی مردم شده، گفت: دستگاه‌های مربوطه اعم اداره صنعت‌، معدن و تجارت، تعاون روستایی شهرستان بویراحمد و فرمانداری شهرستان جهت بررسی موضوع وارد شوند.

بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان امر توجه‌ ویژه‌ای به کیفیت نامطلوب آرد نانوایی‌ها داشته باشند تا میزان نسبی رضایت مردم را بدست آورند.

شجاعی‌پور با تاکید بر اینکه باید سلامت مردم مدنظر قرار گرفته شوند، گفت: با توجه به کیفیت نامطلوب آرد پخت بی‌کیفیت نارضایتی مردم را در پی‌ داشته که بر اساس گزارشات واصله انتظار می‌رود مسئولان امر توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول