اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دمشق: دروغ‌پراکنی‌ها درباره استفاده ارتش از سلاح شیمیایی برای به شکست کشاندن تحقیق سازمان ملل است

دولت سوریه تاکید کرد دروغ‌پراکنی برخی رسانه‌های وابسته به آمریکا درباره بکارگیری سلاح شیمیایی از سوی ارتش سوریه، برای به شکست کشاندن تحقیق تیم کارشناسی سازمان ملل است.

دمشق: دروغ‌پراکنی‌ها درباره استفاده ارتش از سلاح شیمیایی برای به شکست کشاندن تحقیق سازمان ملل است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، «فیصل المقداد» معاون وزیر خارجه سوریه بر عمق روابط کشورش با روسیه تاکید کرد.

المقداد امروز در مراسم استقبال از هیئتی از فعالان زن جامعه مدنی روسیه گفت: سوریه موضع دولت روسیه در قبال تحولات سوریه در محافل بین‌المللی را ارج می‌نهد زیرا روسیه بر اساس احترام به منشور سازمان ملل و قانون بین‌المللی مبارزه با تروریسم در قبال سوریه رفتار می‌کند.

معاون وزیر خارجه سوریه گفت: عامل بحران سوریه تروریسم مورد حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و عربستان است که با مسائل مبارزه با تروریسم دوگانه رفتار می‌کند.

المقداد تاکید کرد: سوریه با کمیته سازمان ملل برای تحقیق درباره به کارگیری سلاح شیمیایی همکاری می‌کند و خواهان موفقیت ماموریت سازمان ملل در این قضیه است.

وی افزود: ادعای برخی رسانه‌ها درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی کاملا نادرست است و هدف از این اتهام‌ها به شکست کشاندن کار تیم سازمان ملل در سوریه است همانگونه که پیش از این کار دو کمیته اتحادیه عرب و سازمان ملل را ناکام گذاشتند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول