اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان:

21 پروژه در شیروان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

فرماندار شیروان گفت: 21 پروژه با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال در شهرستان شیروان به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسد.

21 پروژه در شیروان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالصمد صفرنژاد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت و تشریح برنامه‌های  هفته مذکور، با گرامیداشت یاد شهدای هشت شهریور اظهار کرد: در هر کجا نسیم خدمت وزیدن می‌گیرد متأثر از کارنامه خادمانه دو دولتمرد شهید  مکتبی، شهیدان رجایی و باهنر است.

وی یکی از مهم‌ترین عوامل پایداری دولت را ارزش‌مداری و دین‌مداری دانست و افزود: اکنون به سبب این رویکرد ارتباط حسنه‌ای بین ملت و دولت وجود دارد.

نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه دولت گام‌های موثری را در بخش‌های مختلف در این شهرستان برداشته است، اشتغال و کارآفرینی را یکی از مهم‌ترین این اقدامات برشمرد.

وی افزود: مسئولان باید به خاطر قدرت و توانایی که خداوند برای حل مشکلات مردم محروم و خدمت‌رسانی در اختیار آن‌ها قرار داده است  شکرگزار باشند.

صفرنژاد بر لزوم تلاش اصحاب رسانه در این میدان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نهایت استفاده را از این فرصت کرده و از طریق  تریبون‌های مختلف به بیان عملکرد دولت پرداخته و مردم را در جریان کارهای انجام شده قرار دهند.

وی انتصاب یکی از فرزندان این دیار را به عنوان وزیر کشور به فال نیک گرفت و گفت: مردم و مسئولان باید از این فرصت طلایی در بخش‌های مختلف نهایت استفاده را ببرند.

فرماندار شیروان با اشاره به وجود پتانسیل‌های بالای شهرستان در تمام بخش‌ها اظهار کرد: هنوز شیروان در محرومیت‌های زیادی باقی است و اعتبارات تخصیصی کافی نیست.

وی با بیان اینکه تا این لحظه اعتبار شیروان قریب به 24 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که احتمالاً این میزان اعتبار افزایش یابد، گفت: این میزان اعتبار بین 36 دستگاه توزیع می‌شود.

صفرنژاد وضعیت امنیتی و سیاسی شهرستان را مثبت توصیف کرد و بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری تاکید کرد.

وی همچنین شایعه آلوده بودن آب سد بارزو را رد کرد و گفت: تاکنون تمام معاینات و تحقیقات لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شده لیکن آب سد بارزو شیروان سالم است و هیچ‌گونه آلودگی میکروبی وجود ندارد.

فرماندار شیروان گفت: خبرنگاران باید به هنرنمایی در انعکاس اخبار بپردازند و اخبار مثبت را بزرگ‌نمایی کنند و سرور و نشاط و امیدواری در جامعه به وجود آورند.

به گزارش فارس، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، یادواره شهدای کارکنان دولت، دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح طرح‌های عمرانی و... از اهم برنامه‌های ستاد هفته دولت در شیروان خواهد بود.

هفته دولت از تاریخ دوم تا نهم شهریور ماه اعلام شده است.

انتهای پیام/63002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول