اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته امداد خراسان شمالی

2500 خدمت عمرانی به ساکنان مناطق محروم خراسان شمالی ارائه شد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: این نهاد طی سال گذشته، در راستای خدمات‌رسانی به نیازمندان مناطق محروم 2 هزار و 528 خدمت عمرانی به ساکنان این نقاط ارائه کرد.

2500 خدمت عمرانی به ساکنان مناطق محروم خراسان شمالی ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، محمدعلی اکبریانی اظهار کرد: این خدمات در بخش‌های احداث و تعمیر واحدهای مسکونی، احداث حمام و سرویس‌های بهداشتی، حصارکشی، نصب انشعابات رایگان و لوله‌کشی ارائه شده است.

وی در خصوص احداث واحدهای مسکونی از محل طرح بهسازی افزود: در سال گذشته کمیته امداد خراسان شمالی، موفق شد بیش از 242 مورد واحد مسکونی روستایی در 32 دهستان محروم استان احداث کند؛ که این اقدام در سال جاری با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در حال توسعه است.

اکبریانی با اشاره به اعتبارات هزینه شده در بخش احداث مسکن مناطق محروم در سال گذشته اظهار کرد: برای احداث واحدهای فوق بیش از 24 میلیارد و 409 میلیون ریال از محل طرح بهسازی واحدهای روستایی هزینه شده است.

وی گفت: این نهاد همچنین سال گذشته توانست بیش از 528 مورد تعمیرات مسکن با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 187 میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند این مناطق ارایه دهد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در عین‌ حال از احداث 659 مورد سرویس بهداشتی و حمام در این مناطق خبر داد و افزود: برای احداث مجموع این پروژه‌ها بیش از پنج میلیارد و 293 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین به ارائه رایگان انشعابات آب، برق، گاز اشاره کرد و گفت: در سال 91 بیش از 682 خانواده ساکن در مناطق محروم از مزایای انشعابات رایگان بهره‌مند شدند.

اکبریانی اظهار کرد: در راستای توانمندی خانواده‌های نیازمند ساکن در این مناطق 369 مورد لوله‌کشی گاز و آب ارائه شده است که در این زمینه بیش از یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در سال گذشته 18 مورد حصارکشی نیز به خانواده‌های تحت حمایت که در مناطق محروم ساکن هستند ارائه کرده است.

انتهای پیام/63002/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول