اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور عنوان کرد

ساماندهی مربیان ارشد کرمانی برای قرارگاه‌های دانش‌آموزی

معاون برنامه‌سازی و توسعه شبکه اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: مربیان ارشد انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزی برای تشکیل و ساماندهی قرارگاه‌های کرمان گزینش شدند.

ساماندهی مربیان ارشد کرمانی برای قرارگاه‌های دانش‌آموزی

امین‌رضا لطفعلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نیروسازی و جریان‌سازی دو رسالت مهم اتحادیه است که در راستای این رسالت‌ها آرایش قرارگاهی را شامل گروه‌های دانش‌آموزی از مدارس مختلف شکل دادیم که مسئول انجمن اسلامی و اعضای هیئت مرکزی هر آموزشگاه مقطع متوسطه در کشور عضو قرارگاهی می‌شوند که مربی محور است.

وی افزود: اعضای قرارگاه بر اساس کمیت و تعداد به سه دسته‌ دسته‌بندی می‌شوند که حداقل مدارس زیر پوشش شش و حداکثر 18 مدرسه است.

لطفعلی‌زاده به چشم‌انداز 10 ساله، منظومه فکری و تربیتی نوجوانان، نظام‌نامه جامع، فعالیت‌های فرهنگی، سیر فکری تربیتی برنامه‌های سه ساله اتحادیه اشاره کرد و گفت: بر این اساس موظف هستیم، طرحی را برای سازماندهی، شبکه و پشتیبانی انجمن‌های اسلامی انجام دهیم که شبکه مربیان نیز در اولویت قرار دارد و برای ساماندهی مربیان کشور چند سالی است که طرحی را با عنوان «هادیان» در دستور کار قرار دادیم.

وی تصریح کرد: در این طرح فرآیندهای شناسایی، جذب، توانمندسازی، به کارگیری و ارزیابی مربیان را باید استخراج کنیم و برنامه‌های عملیاتی را تدارک ببینیم در همین راستا در تابستان 92 طرح آموزشی گزینشی سراسری مربیان با عنوان «هادیان1» در حال اجرا است.

معاون برنامه‌سازی و توسعه شبکه اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با بیان اینکه تیم‌های شش نفره‌ای متشکل از اساتید مجرب حوزه‌های قم، نمایندگان موسسه فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان قم و اعضای تشکیلاتی دفتر مرکزی به استا‌ن‌ها اعزام می‌شوند، ابراز داشت: در این اعزام‌ها علاوه بر گزینش مربیان در چهار سرفصل چارچوب و نظام حاکم بر برنامه‌های فکری و تربیتی اتحادیه برای مربیان نیز تشریح می‌شود.

لطفعلی‌زاده عنوان کرد: مربیان پس از این دوره بر ‌اساس نتایج اعلام شده در سطوح مختلف دسته‌بندی و بر اساس طرح بهسازی تشکیلات در سال آینده به کارگیری می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: این مربیان افراد تحصیل کرده، با‌تجربه و دغدغه‌‌مند انجام فعالیت‌های فرهنگی هستند که توسط اعضای کادر استانی شناسایی شدند و تاکنون مراحل نخست گزینش را طی کردند که پس از تائیدیه و گزینش این مربیان بر ‌اساس سیر فکری تربیتی اتحادیه به تشکیل قرارگاه‌ها و نظارت بر فعالیت انجمن‌های اسلامی که به آنها سپرده شده، موظف می‌شوند.

دستیار دبیر کل اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: اتحادیه برای این مربیان خدمات و پشتیبانی‌هایی در زمینه محتوایی، برنامه‌ای و سخت‌افزاری در نظر گرفته‌ است.

به گزارش فارس، هم‌اکنون دوره دو روزه طرح آموزشی گزینشی هادیان در محل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمان برای مربیان گزینش شده این استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/80028/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول