اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز شد

برگزاری دوره آموزشی گزینشی مربیان قرارگاه‌های دانش‌آموزی در کرمان

طرح آموزشی گزینشی مربیان انجمن های اسلامی دانش آموزی همزمان با سراسر کشور از امروز در کرمان به مدت دو روز آغاز شد.

برگزاری دوره آموزشی گزینشی مربیان قرارگاه‌های دانش‌آموزی در کرمان

رحمان جلالی‌جواران مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برگزاری دوره آموزشی گزینشی مربیان قرارگاه‌های دانش‌آموزی کرمان خبر داد و اظهار داشت: طرح آموزشی گزینشی با عنوان «هادیان 1» همزمان با سراسر کشور از امروز به مدت دو روز در استان کرمان در حال اجرا است.

این مسئول تصریح کرد: در جذب مربیان از طریق شبکه امین برای رصد و شناسایی طبق شاخص‌های تعریف شده مربیان ارشد گزینش و برای شرکت در این دوره آموزشی معرفی شدند.

وی به چهار مرحله شناسایی، جذب، گزینش و تثبیت و ارتقای این طرح اشاره کرد و ابراز داشت: مرحله شناسایی و جذب افراد از 17 فروردین‌ماه تا پایان خرداد ماه سال جاری به صورت عضویابی هدفمند انجام شد که در فضای شهرستان‌ها نسبت به فضای تعلیم و تربیت موجود از هر شهرستان یک خواهر و یک برادر به عنوان مربیان ارشد انتخاب شدند.

جلالی‌جواران خاطر نشان کرد: در حال حاضر 35 نفر در حال گذراندن کارگاه آموزشی و گزینشی هستند که علاوه بر انجام مصاحبه کلاس‌هایی با عنوان تربیت حماسی، سیر فکری تربیتی، مهارت‌ها و توقعات از قرارگاه‌داری و برنامه‌ریزی تحصیلی برای این افراد تشکیل شده است.

این مسئول افزود: این قرارگاه‌های فرهنگی متشکل از مسئولان انجمن‌های دبیرستان‌های استان کرمان هستند که هر 18 تا 25 دانش‌آموز با محوریت یک مربی در این قرارگاه‌ها سازمان‌دهی می‌شوند، پس از این دوره و برگزاری آزمون به شرکت‌کنندگان گواهینامه «هادیان1» ارائه و نتایج آن در دهه کرامت اعلام می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان با بیان اینکه اتحادیه کرمان در مجموع شامل 27 قرارگاه خواهر و برادر در سراسر استان است، عنوان کرد: تاکنون تعداد 170 انجمن اسلامی را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، سیرجان، شهربابک، بافت، رابر، انار، کهنوج و جیرفت راه‌اندازی کردیم.

جلالی‌جواران اذعان داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان در دو سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست جشنواره ستارگان در کشور شده که این جشنواره در مورد فعالیت‌های تابستانه انجمن‌ها است.

انتهای پیام/80028/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول